אורית ז'נבה ותומר גלאם. צילום: אלדד עובדיה
אורית ז'נבה ותומר גלאם. צילום: אלדד עובדיה

"תמשיכי לעשות חיל": תעודת הוקרה למנהלת לשכת התעסוקה באשקלון

לאחר שקודמה לתפקיד אחר, נפרדה עיריית אשקלון ממנהלת לשכת התעסוקה אורית ז'נבה והעניקה לה תעודת הוקרה על תרומתה לתפקיד, "לאורך כל תפקידי, שמתי דגש רב על סיוע לתושבים במציאת עבודה, אך גם בהכשרות ובפיתוח קריירה", אמרה

פורסם בתאריך: 19.5.24 16:40

     

עיריית אשקלון נפרדה ממנהלת לשכת התעסוקה באשקלון אורית ז'נבה שסיימה את תפקידה וקודמה לתפקיד ניהול תחום איכות השירות בשירות התעסוקה.

יריד תעסוקה. צילום: סיון מטודי

יריד תעסוקה באשקלון. צילום: סיון מטודי

במפגש מרגש בלשכת ראש העיר, הוענקה לה תעודת הוקרה על פועלה בתפקיד, ונערכה היכרות עם מחליפה, מ"מ לשכת התעסוקה באשקלון הנכנס – אלדד כנפו.

בפגישה נכחו ראש העירייה, תומר גלאם; מ"מ ראש העיר, מירי אלטיט; סמנכ"לית הון אנושי ומשאבי אנוש ברשות, מלכה גרשון ומנהל מחוז דרום בשירות התעסוקה, עופר בן שטרית.

"לאחר שנים של עשייה פורייה, אני נפרדת היום מתפקידי כמנהלת לשכת התעסוקה באשקלון ומתקדמת בארגון לניהול תחום איכות השירות בשירות התעסוקה", אמרה ז'נבה, "אני גאה במיוחד בשיתוף הפעולה ההדוק עם ראש העיר מר תומר גלאם ומ"מ ראש העיר מיריי אלטיט ובעלי התפקידים הנוספים. המשותף לכולם, זו האכפתיות כלפי תושבי העיר והרצון לקדם אותם בכלל התחומים לרבות תעסוקה וקריירה. יזמנו תוכניות הכשרה ייעודיות, קדמנו מחפשי עבודה באמצעות כלים שונים: אימון אישי, יעוץ תעסוקתי, סדנאות  ויצרנו קשרים עם מעסיקים בעיר ופתחנו דלתות חדשות עבור מחפשי עבודה.

"לאורך כל תפקידי, שמתי דגש רב על סיוע לתושבים במציאת עבודה, אך גם בהכשרות ובפיתוח קריירה. יזמנו קורסים, סדנאות והרצאות בנושאים מגוונים, וסייענו לתושבים לרכוש את הכישורים הדרושים להם להצלחה בשוק העבודה.

"במסגרת פורום התעסוקה העירוני ולצד ראש העיר, עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם מגוון גופים העוסקים בתעסוקה ביניהם: קרן רש"י, מרכז הצעירים, התאחדות התעשיינים, אשת חייל, עוצמה, יתד, אנוש, מעוף, משרד הקליטה, למרחק, מגדר נשי, היחידה ללימודי חוץ ועוד. כמו כן פעלנו מול גופים נוספים כביטוח לאומי. שיתופי פעולה אלו אפשרו לנו להציע לתושבים מגוון רחב יותר של שירותים.

משתפים פעולה - ברזילי, לשכת התעסוקה ועיריית אשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

אורית ז'נבה (מימין) באחד משיתופי פעולה של ברזילי, לשכת התעסוקה ועיריית אשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"אני רוצה להודות לכל מי שתרם רבות להצלחת תפקידי: לצוות לשכת התעסוקה, על עבודתם המקצועית והמסורה. לראש העיר, מר תומר גלאם, על האמון, התמיכה והשותפות. לפורום התעסוקה שעבדנו איתם בשיתוף פעולה".

בפתח הישיבה הציגו נציגי השירות את נתוני התעסוקה העדכניים באשקלון שמצביעים על ירידה באחוזי האבטלה בעיר והתאוששות מהירה של העיר בתחום לאחר החזרה לשגרה בחודשים האחרונים.

גלאם הודה לז'נבה על שיתוף הפעולה בשנים האחרונות ואיחל בהצלחה למ"מ הנכנס. "שיתוף הפעולה עם שירות התעסוקה הוליד פרויקטים פורצי דרך שיצרו מאות מקומות עבודה חדשים ומתקדמים באשקלון, הכשרות לדור העתיד בהייטק ביחד עם היחידה ללימודי חוץ, ירידי קריירה שהפכו למודל ארצי והענקת כלים, הדרכות וסדנאות לתושבים וקהילות ייעודיות כדי שיכירו טוב יותר את עולם העבודה. לאורך כל הדרך אורית ועובדי השירות עבדו יחד איתנו, יד ביד, במקצועיות ובמסירות ואנחנו רואים את התוצאות הלכה למעשה".

הענקת תעודת הוקרה לאורית ז'נבה. צילום: אלדד עובדיה

הענקת תעודת הוקרה לאורית ז'נבה. צילום: אלדד עובדיה

עופר בן שטרית מנהל מחוז דרום בשירות התעסוקה: "מזה 7 שנים שאורית ניהלה את לשכת התעסוקה באשקלון ביד רמה והתוצאות מרשימות במיוחד. פורום התעסוקה העירוני שהקימה, בעידוד ראש העיר, במסגרתו סנכרנה בין כל גופי התעסוקה בעיר בשילוב בין מגזרי – הביא לתוצאות משמעותיות. אופן הפעולה הזה נלמד והשתכלל גם ללשכות תעסוקה נוספות ברחבי הארץ וכך השפעתה הייתה לא רק לתושבי העיר אלא לטובת דורשי עבודה רבים בכל רחבי הארץ. אני מאחל לאורית הצלחה רבה בתפקידה החדש בשירות התעסוקה ובטוח שתמשיך לעשות חיל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר