משמאל: אמיר שביט, תמי פקלר, תומר לוי ועמוס פרג'ון. צילום: מני שטרית
משמאל: אמיר שביט, תמי פקלר, תומר לוי ועמוס פרג'ון. צילום: מני שטרית

"פילסו דרך בין גופות ומכוניות שרופות": הוקרה מיוחדת באשקלון

עובדי חברת SOS אנרגיה אקספרס מאשקלון ועובדי חברת החשמל, עמלו רבות בשיתוף פעולה מאז הטבח הנורא, על אספקת עשרות אלפי ליטרים של סולר עבור גנרטורים ל-50 יישובי עוטף עזה והסביבה, בהם נפגעה וניזוקה רשת החשמל בפרוץ המלחמה. היום הם קיבלו הוקרה על כך

פורסם בתאריך: 16.5.24 13:37

     

הבוקר, ביוזמת רשות החשמל, התקיים באשקלון, במשרדי חברת SOS אנרגיה אקספרס, חברה למתן שרותי תדלוקי שטח לשינוע דלקים, מפגש הוקרה לחברת החשמל ולחברת SOS אנרגיה אקספרס על הפעילות המשותפת במלחמה.

שיתוף הפעולה התקיים החל מה-7 באוקטובר בין חברת החשמל לחברת האנרגיה בהחזרת החשמל ליישובי העוטף, בין היתר באמצעות אספקת 112 אלף ליטר של סולר להפעלת גנרטורים רבים בעשרות יישובים מנותקי חשמל.

"עם פרוץ המלחמה פעלה חברת החשמל במידי מול חברת אס או אס כדי לספק סולר לגנרטורים של 50 ישובי העוטף והסביבה, לא אחת תחת אש ושאר קשיים ומורכבות יוצאת דופן", אמר אמיר שביט, יו"ר רשות החשמל, "חברת החשמל לקחה אחריות לספק סולר ללא דופי למרות שהגנרטורים אינם באחריותה. ראוי לציין שחברת החשמל וחברת SOS עבדו לילות כימים, 24/7, כדי לעמוד במשימה".

תמי פקלר, סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה בחברת החשמל: "מהיום הראשון למלחמה עובדי החברה פעלו מיידית לתקן את הנזקים והפגיעות ברשת החשמל ביישובי העוטף והסביבה, ולצערנו גם איבדנו 4 עובדים שנהרגו במהלך עבודתם, 3 בעוטף ואחד בצפון. בד בבד, כבר מתאריך 12 באוקטובר, לבקשת רשות החשמל, סיפקנו מיידית סולר לכלל היישובים בהם אספקת החשמל נפגעה וניזוקה בשל הירי. אין חיים ללא חשמל ולכן נרתמנו והתגייסנו לסייע לכל מי שנפגע, על מנת להחזיר להם את האור. הפעילות שלנו ממחישה שאנו נמצאים כל הזמן בשטח, גם תחת אש".

חברת SOS אנרגיה

חברת SOS אנרגיה

תומר לוי, מייסד ומנכ"ל SOS אנרגיה אקספרס סיפר: "האתגר הגדול שלנו עם פרוץ המלחמה היה להגיע לכל יישוב, כשהנהגים שלנו מפלסים דרכם בין הגופות והמכוניות השרופות, בד בבד לספק סולר לא רק לגנרטורים ביישובים אלא גם לכוחות צה"ל. אצלנו החרום זו השגרה, מגיעים לאן שצריך ומתי שצריך".

עמוס פרג'ון, ראש האגף הכלכלי בתנועה הקיבוצית: "עברו עלינו בקיבוצים ימים קשים, חוסר אמון בתפקוד המדינה ובזכות רשות החשמל, חברת החשמל וחברת SOS אנרגיה אקספרס ידענו שיש על מי לסמוך לפחות בתחום הזה. הוזרמו מעל מ- 112 אלף ליטר סולר ליישובים. נתתם לנו תחושה שיש מי שדואג לנו. תודה על כך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר