שוטרי מג"ב דרום ביום השואה הבינ"ל. צילום: דוברות מג"ב
שוטרי מג"ב דרום ביום השואה הבינ"ל. צילום: דוברות מג"ב

פתוח לקהל הרחב: תערוכת צילומים של שורדי שואה באשקלון

עמותת 'עמך' תערוך טקסי יום שואה באשקלון, מפגש של שורדי שואה עם שוטרי מג"ב ומפגש 'זיכרון בסלון' בלשכת ראש העיר. בנוסף, תקיים העמותה תערוכת צילומים של שורדי השואה ובני משפחותיהם הפתוחה לקהל הרחב, שתתקיים בקומת הקולנוע בקניון חוצות

פורסם בתאריך: 5.5.24 09:45

     

עמותת עמך – המרכז הישראלי לתמיכה נפשית וחברתית בניצולי שואה, תציין את יום השואה באשקלון בסימן 'יחד נחזיר את האור'. במסגרת זו, ישתתפו ניצולי שואה במפגש עם שוטרי מג"ב דרום, ייתלו שלטי חוצות של שורדי השואה מחזיקים את תמונות החטופים תושבי העיר, תתקיים עדות מצמררת בלשכת ראש העיר אשקלון, בנוסף, תערוכת צילומים של שורדי השואה ובני משפחותיהם, הפתוחה לקהל הרחב.

 

 

 

"השנה, אנחנו כולנו דואבים את הכאב של אירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה שעדיין מתקיימת. עם זאת, אנחנו רוצים לשאוב כח, מהשורדים ששרדו את התופת של השואה, אנחנו רוצים להתאחד יחד ולתת תמיכה בימים קשים אלו", אמרה רכזת סניף עמך באשקלון.

שוטרי מג"ב דרום ביום השואה הבינ"ל. צילום: דוברות מג"ב

שוטרי מג"ב דרום ביום השואה הבינ"ל. צילום: דוברות מג"ב

אירועי יום השואה של העמותה ייפתחו בטקס שיתקיים היום בבית יד לבנים אשקלון. מחר, שורדי השואה מסניף "עמך" אשקלון יתארחו באירוע מיוחד יחד עם שוטרי משמר הגבול בבסיס מג"ב דרום בבית גוברין. האירוע יכלול עדות מרגשת של שורדת שואה ששרדה מספר מחנות השמדה עד ששוחררה ועלתה יחד עם בעלה, ניצול שואה אף הוא לישראל. כמו כן, תתקיים ארוחת צהריים משותפת עם השוטרים. ביום רביעי יתקיים אירוע 'זיכרון בסלון'  של חבר עמותת "עמך" ושורד שואה מצפון אפריקה חיים ארביב בלשכת ראש העיר אשקלון.

ביום שלישי תתקיים תערוכת צילומים של שורדי השואה מסניף "עמך" אשקלון בקניון חוצות אשקלון בקומת בתי הקולנוע. התערוכה תהיה פתוחה גם לקהל הרחב בתאריכים: 7-9.5.24 ובתאריך 12.5.24, בין השעות 17:00-19:00.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר