זכייתו של תנעמי בתחרות. צילום: אודי פורטל
זכייתו של תנעמי בתחרות. צילום: אודי פורטל

"עשייה ענפה למען הרשות": המצטיינים מעיריית אשקלון לשנת 2023

בועז תנעמי, מנהל אגף מערכות מידע בעיריית אשקלון קיבל תעודת הצטיינות על תפקידו ברשות במסגרת תחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים. בנוסף, סניף אשקלון של המחלקה לתרבות הדיור זכה גם הוא בפרס הצטיינות

פורסם בתאריך: 8.4.24 09:36

     

המחלקה לתרבות הדיור בעיריית אשקלון ואגף מערכות מידע חדשנות וטכנולוגיה ברשות זכו בהצטיינות על עבודתם והישגיהם בשנת 2023.

פרס ההצטיינות למחלקה לתרבות הדיור ניתן במהלך האסיפה השנתית לתרבות הדיור בכפר המכביה, שם ניתנו תעודות הוקרה לסניפים מצטיינים. סניף אשקלון בניהולו של זאב פרוכטר זכה בתואר הסניף המצטיין של מחוז דרום.

זכיית סניף אשקלון של המחלקה לתרבות הדיור כסניף מצטיין. צילום: דוברות עיריית אשקלון

זכיית סניף אשקלון של המחלקה לתרבות הדיור כסניף מצטיין. צילום: דוברות עיריית אשקלון

האגודה לתרבות הדיור מספקת מגוון שירותים לוועדי הבתים השונים, בהם ייצוג משפטי בבתי המשפט, ייעוץ הנדסי, ייעוץ אדריכלי, סיוע בביטוח לרכוש המשותף, ייעוץ גינון, קורסי מחשוב, שילוט, קורסי עזרה ראשונה, מכללה להכשרת ועדי בתים ועוד. תושבים המעוניינים לקבל פרטים על ייעוציים משפטיים, מקצועיים או הנדסיים מוזמנים להתעדכן בעמוד שירותי האגודה באתר העירייה.

את תעודת ההצטיינות לאגף מערכות מידע ומחשוב קיבל בועז תנעמי, מנהל האגף בעיריית אשקלון, שניתנה לו במסגרת תחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים כאות הצטיינות על הישגיו, תרומתו לארגון ולמצוינות ה-IT בישראל.

אגף מערכות מידע ברשות הכין וביצע תוכנית עבודה מקיפה ב-2022, שאפשרה התנהלות מתמדת בשגרת חירום ואפשרה לעיריית אשקלון רציפות תפקודית במצב החירום שנוצר בשבעה באוקטובר. בועז הוביל את האגף למהפכה והתמקד במעבר לענן, יצירת מאגר נתונים אחוד, דיגיטציה של שירותי העירייה ושדרוג אבטחת המידע. הוא הוביל, בין השאר, ביחד עם עובדי האגף, הטמעת מערכת CRM ותהליכי עבודה מבוססי CRM, סריקת מפות תוך טיוב נתונים על ייעודיי קרקע, הדרכה מרחוק ושימוש במערכות שיתופיות וביצע עבודה מרשימה תחת איום תמידי של מלחמה.

זכייתו של בועז תנעמי בתחרות. צילום: אודי פורטל

זכייתו של בועז תנעמי בתחרות. צילום: אודי פורטל

"אני מברך את עובדי הרשות שהסבו כבוד רב לארגון ולתושבי העיר", אמר ראש העיר תומר גלאם. "ההכרה בעשייה הענפה והכה חשובה שלכם למען התושבים ולמען קידומה של הרשות ראויה להערכה. יישר כוח, המשיכו כך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר