עמיר בניון בהופעה בביה"ס הראל באשקלון
עמיר בניון בהופעה בביה"ס הראל באשקלון

עם הופעה של עמיר בניון: שבוע החינוך המאוחד בביה"ס הראל באשקלון

ערב מרגש במיוחד נערך בביה"ס הראל באשקלון, במעמד ראש העיר תומר גלאם ועם הופעתו של הזמר עמיר בניון. הערב עסק בהוקרת אחים למשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים, ובמהלכו התקיימו בנוסף סדנאות להורים ולילדים, הרצאה מפי פסיכולוגית ביה"ס על חשיבות הקשר בין האחים והופעות המקהלה עם שירי אחים

פורסם בתאריך: 3.4.24 21:58

     

בית הספר הראל באשקלון קיים את שבוע החינוך המאוחד שהתקיים בעיר זו השנה השמינית, בסימן 'אחים', כהוקרה לאחים במשפחות שיש בהם ילדים עם צרכים מיוחדים.

 

אל האירוע המרכזי במסגרת השבוע הגיע הזמר עמיר בניון, שהתנדב להופיע יחד עם נגניו אלעד לוי ועומר קרינגל, בהופעה שריגשה את כל הצופים. בנוסף למופע המרכזי הוקרן קליפ בו שרו תלמידי הראל יחד עם אחיהם והצוות החינוכי את השיר 'אנחנו אחים' של האחים עילאי וניתאי צרפתי, ומקהלת בית הספר הצטרפה עם מחרוזת שירי אחים גם היא.

במהלך הערב נהנו ההורים והילדים מסדנאות לחיזוק הקשר בין האחים שתכנן הצוות החינוכי, ומהרצאת פסיכולוגית ביה"ס על חשיבות הקשר בין האחים.

הופעת המקהלה של ביה"ס הראל

הופעת המקהלה של ביה"ס הראל

הערב היה במעמד ראש העיר תומר גלאם וראש מינהל החינוך יובל זוזט. גלאם נשא דברים וציין את חשיבות החינוך המיוחד בעיניו ואת חשיבות הקצאת המשאבים העירוניים לנושא, והודה לצוות החינוך של בית הספר וחיזק את ההורים.

מפקחת ביה"ס – רות בן ואליד, התרגשה מהופעת התלמידים ומההתכנסות הערכית. מפקחת החינוך המיוחד – פאני ארזי, וליטל פרץ – מנהלת המתי"א (מרכז תמיכה ישובי אזורי) באשקלון ברכו את הנוכחים והודו על שיתופי הפעולה לאורך כל השנה.

"שיתוף הפעולה המבורך עם כל הגורמים החינוכיים בעיר ובמשרד החינוך מסייעים לנו ליצור עולם טוב יותר לכולם, ולא משנה השונות או המיוחדות", אמרה מנהלת ביה"ס סיגל אביב." כולם שווים למרות השוני. אני מודה מודה מעומק הלב לצוות החינוכי של הראל. בזכותם הכל קורה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר