מירוץ אשקלון. צילום: אדי ישראל
מירוץ אשקלון. צילום: אדי ישראל

"מפגן הצדעה לתושבי העיר": ב-12.4 מרוץ אשקלון יוצא לדרך

מירוץ אשקלון חובר השנה למירוץ WINNER ע"ש נתנאל מושיאשווילי ז"ל שנפל בעזה ב-2012. בסיום המירוץ תתקיים צעדה ראשונה מסוגה - 'צעדת הגיבורים', לאות הצדעה לתושבי העיר אשקלון שחיים תחת מציאות ביטחונית מורכבת מזה למעלה מעשור. בסיום הצעדה תתקיים הופעה פתוחה לקהל הרחב של סאבלימינאל, וגם הצמד האשקלוני אליעד ספיר ואביב רסקאי עם הלהיט שא-גר

פורסם בתאריך: 28.3.24 17:15

     

ביום שישי ה-12.4 יצא לדרך מירוץ אשקלון עם מעל אלף ספורטאיות וספורטאים מכל קצוות הארץ שיגיעו להשתתף באחד מאירועי הספורט המושקעים והגדולים בישראל.

השנה המירוץ חובר למירוץ winner נתנאל, ע"ש החייל נתנאל מושיאשווילי ז"ל, תושב אשקלון שנפל ברצועת עזה ב-2012. המרוץ יכלול גם את אליפות ישראל ב-15 ק"מ לצד מקצים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ.

 

מיד עם סיום המרוץ, בשעה 08:30, תקיים עיריית אשקלון בשיתוף הג'וינט את 'צעדת הגיבורים' לאות הצדעה לתושבי העיר אשקלון. הצעדה, הראשונה מסוגה, תעלה על נס את גבורתם של תושבי אשקלון שחיים תחת מציאות ביטחונית מורכבת מזה למעלה מעשור ושומרים על איתנות מעוררת השראה. תושבות ותושבי העיר מוזמנים לקחת חלק בצעדת הגיבורים, ללא צורך בהרשמה או בתשלום.

מירוץ אשקלון. צילום: אדי ישראל

מירוץ אשקלון. צילום: אדי ישראל

הצעדה תימשך לאורך כ-3 ק"מ מנקודת הזינוק בחניון אשקלונה, עד לאזור מלון הרלינגטון ובחזרה. בצעדה ישתתפו כ-2,000 תלמידות ותלמידים מבתי הספר העל יסודיים, ראש העיר תומר גלאם ונציגים נוספים מעיריית אשקלון, נציגים מארגוני החירום וכוחות ההצלה בעיר, נציגי ג'וינט ישראל ותושבי העיר. חיילות וחיילים ששירתו במלחמת 'חרבות ברזל' ואף נפצעו בלחימה בעזה ובצפון יצטרפו לצועדים בשלבי הסיום.

סאבלימינל. צילום: משה נחומוביץ'

סאבלימינל. צילום: משה נחומוביץ'

בסיומה של הצעדה תתקיים עצרת דברי ברכה ובסיומן תתקיים הופעה פתוחה לקהל הרחב של סאבלימינאל. בנוסף, יעלו להופיע הצמד האשקלוני אליעד ספיר ואביב רסקאי ששירם שא-גר הפך לאחד מהלהיטים הגדולים במהלך המלחמה.

הצעדה במסגרת פרויקט "משיב הרוח" המשותף לעיריית אשקלון ולארגון הג'וינט, הארגון היהודי-ההומניטארי הגדול בעולם. הפרויקט פועל בשיתוף פעולה עם כלל אגפי העירייה, והחברה העירונית כשהמטרה היא להגיע לכמה שיותר קהילות בעיר, ולהעניק להן מעטפת בתחומים של חוסן, חינוך, גיבוש וחיזוק הקהילה. הג'וינט פועל בעיר בקהילות רבות ומגוונות וימשיך לתמוך וללוות את העיר.

"לצד האירוע הספורטיבי הגדול של השנה באשקלון, אנחנו רוצים להעניק מקום של כבוד לגבורת תושבי העיר, עשרות אלפים של תושבות ותושבים מדהימים ומופלאים שמרכיבים את העיר שלנו ולמרות כל הקושי, האתגרים והמורכבות, שומרים על חוסן ואיתנות מעוררי השראה והערצה", אמר ראש העיר תומר גלאם. "הצעדה היא עבורם ובשבילם, ולהוקרה של כל כוחות הביטחון וההצלה שמסייעים לנו בחירום ובשגרה. אני מזמין את כל תושבי העיר להשתתף בצעדה ולקחת חלק במפגן לחיזוק החוסן והגבורה האנושית באשקלון".

המרוץ ואליפות ישראל בהובלת עיריית אשקלון, המחלקה לספורט באגף תרבות נוער וספורט במינהל חינוך ותנו״ס ואיגוד האתלטיקה יתקיימו לאורך רצועת החוף של אשקלון ויתמקדו בשטחים הפתוחים של העיר עם אוויר צח, נוף מדהים של הים, אנרגיות טובות, מסלול מהיר עם תוואי שטח כביש ברובו ואווירה מהנה בהשתתפות מיטב הרצים בישראל. להרשמה למרוץ אשקלון, לחצו.

חיילות וחיילים תושבי אשקלון בשירות סדיר יכולים להירשם ללא עלות במשרדי המחלקה לספורט עד לתאריך 4.4.24 במספר הטלפון 08-6748601.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר