הפנינג סיום מחצית באורט מקיף א אשקלון
הפנינג סיום מחצית באורט מקיף א אשקלון

עמדות פנקייקים, צ'ורוס, גלידה אמריקאית ועוד: ככה חגגו במקיף א' את סיום המחצית

לאחר מספר מצומצם של חודשי למידה עקב אירועי ה-7.10, ציינו באורט מקיף א' אשקלון את סיום המחצית בהפנינג מושקע במיוחד בסימן חודש אדר. בביה"ס נשמעה מוזיקה פורימית משמחת והתלמידים נהנו מיום ללא תלבושת אחידה, עמדות קינוחים מושחתים ופעילויות כיתתיות ערכיות

פורסם בתאריך: 19.3.24 12:57

     

בית הספר אורט מקיף א' אשקלון השקיע השנה בחגיגת סיום מחצית וערך הפנינג יוצא דופן ברחבת בית הספר, עם מגוון דוכנים מתוקים, פודטראקס של גלידה אמריקאית, פנקייקים, ופל בלגי, צ׳ורוס עם קצפות, סוכריות, והמון מתוק וטעים. מוזיקה קצבית בסימן פורים ליוותה את ההפנינג, וגם צלם מגנטים שתיעד את כל התלמידים והצוות החינוכי ברגעים של כיף אמיתי.

 

את היום החגיגי פתחו מחנכות הכיתות בשעה 9:00 עם שיעורי חינוך ייחודיים לתכני היום, בשכבת יא' נהנו התלמידים ממצגת תמונות מרגשת שסיכמה עבורם את פעילויות המחצית, דברי סיכום וברכות של הצוות החינוכי ומופע שירה מקצועי של שניים מתלמידי השכבה.

הפנינג סיום מחצית באורט מקיף א אשקלון

הפנינג סיום מחצית באורט מקיף א אשקלוןה

את חלוקת התעודות קיבלו התלמידים בפעילות ייחודית גם כן, ובמהלך החלוקה עברו בכיתות מנהלות החטיבות ומנהלת בית הספר רחלי עמר, חילקו עציץ לכל אחת מהמחנכות והוקירו את עבודתן המסורה בפני התלמידים.

"ככה חגגנו במקיף את סיומה של מחצית א' ויום חלוקת התעודות וזאת לאחר אירועי השבעה באוקטובר ומספר מצומצם של חודשי למידה אינטנסיביים", אמרה רכזת החינוך החברתי שירלי צפוני.

מנהלת בית הספר רחלי עמר: "ציינו את סיום מחצית א' באווירה חגיגית, כאשר כל כיתה ושכבה ציינו זאת בדרכן הייחודית. המחצית הזו היתה מאתגרת מאוד, במהלכה עברנו ימים לא פשוטים של לחימה, שבהם שמרנו על קשר הדוק עם תלמידנו ושגרת לימודים מרחוק, עד לחזרה לשגרת לימודים ששיאם היה ההפנינג לסיום המחצית יוצאת הדופן הזו".

הפנינג סיום מחצית באורט מקיף א אשקלון

הפנינג סיום מחצית באורט מקיף א אשקלון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר