יום המעשים הטובים באשקלון. צילום: סיון מטודי
יום המעשים הטובים באשקלון. צילום: סיון מטודי

יום המעשים הטובים באשקלון: דוכנים התנדבותיים, מתנפחים ואוכל טוב

***עדכון: האירוע נדחה בשל תנאי מזג האוויר*** היריד יערך בין השעות 16:00-19:00, ויתקיימו בו בנוסף להתנדבויות, מופע להקות מקומיות ומופע מרכזי של אמנית הילדים רלי סינדרלי

פורסם בתאריך: 17.3.24 20:40

עדכון אחרון: 19.3.24 15:44

     

ביום שלישי הקרוב יחול יום המעשים הטובים, ובעיריית אשקלון יציינו אותו בהפנינג מרכזי עם מעל 20 דוכנים התנדבותיים, מתנפחים ודוכני מזון. בנוסף, מופע להקות מקומיות ומופע מרכזי של אמנית הילדים רלי סינדרלי.

 

 

היריד יערך בין השעות 16:00-19:00. בין הדוכנים שיוצבו יהיו ניידת תרומת דם של מד"א, עמדה לתרומת שיער, עמדות של תנועות הנוער, עמדת התרמה לעמותת אילן, מתחם לאימוץ כלבים וסימולטור של רכב מתהפך. בנוסף, אוטובוס השירות העירוני יגיע להפנינג ויעניק לתושבים את המענה שהם צריכים בנושאים כמו: הכוונה ובירורים, פניות ציבור, תו תושב וארנונה.

יום המעשים הטובים. צילום: עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון

יום המעשים הטובים. צילום: עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון

במהלך היום, גם תלמידות ותלמידי העיר אשקלון ייקחו חלק פעיל ויעשו למען הקהילה והסביבה עם שפע פעילויות, ביניהן עבודה חקלאית ברחבי העיר ובאזורי חקלאות, פעילויות לקשישים בכל המרכזים הקהילתיים עם ארוחות בוקר ועד פעילויות יצירה, פעילויות לפורים וצביעה בבתי אבות, וניקיון חופים לאורך כל הטיילת באשקלון.

ברחבי השכונות, בני הנוער יעשו עבודות לשיפור פני המרחב הציבורי עם עבודות שיפוץ וניקיון ברחוב ביאליק וטיפול וגיזום במרכז הקליטה כלנית. כמו כן, בשיתוף ובסיוע המחלקה לחינוך סביבתי יתקיימו פעילויות בגני החינוך המיוחד.

בנוסף, יתקיימו גם פעילויות של בניית ספסלים, צביעה וגינון, פעילות בחוף הים עם מסנני חול וגם טיפוח גינות קהילתיות ושתילה במרכז נשר. התלמידים השנה יקיימו שיתופי פעולה עם מרכז הטניס ותלמידי החינוך המיוחד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר