אלון אולמן. צילום: אביגיל עוזי
אלון אולמן. צילום: אביגיל עוזי

אלון אולמן בהרצאה לתושבי אשקלון, ב-29 ש"ח בלבד

לאחר שעזר למעל ל-400,000 אנשים, 250 ארגונים ו-300 עסקים קטנים ובינוניים להשיג את ההצלחה שלהם, מגיע המנטור אלון אולמן להרצאה במחיר מסובסד לתושבי אשקלון, במרכז הקונגרסים בעיר. כל הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 15.3.24 08:41

     

עיריית אשקלון בהובלת מחלקת תרבות נוער וספורט, המחלקה לקידום ורישוי עסקים ובשיתוף אלון אולמן, תקיים אירוע עוצמתי שייתן לתושבים מוטיבציה וכלים פרקטיים לפרוץ גבולות ולשנות את חייהם.

 

במהלך הערב תערך הרצאה עוצמתית של המנטור המוביל בישראל אלון אולמן, במהלכו יקבלו המשתתפים את הכלים לפריצת גבולות של 4 חסמי ההצלחה, נוסחת 6 השבלים להשגת מטרות שיא, לגלות מהי תוכנת ההפעלה האנושית, ידע, כלים, שיטות ומוטיבציה להצלחה בחיים.

כמייסד ובעלים של קבוצת "קוד המנצח", ב-8 השנים האחרונות עזר אלון במסגרת ההרצאות והסדנאות שלו, למעל ל- 400,000 אנשים, 250 ארגונים ו-300 עסקים קטנים ובינוניים להשיג את המטרות וההצלחה שלהם בעוצמה ובמהירות שלא הכירו. "הצלחה זה לא פוקס. אני מזמין את תושבי אשקלון לבוא וללמוד איך לקחת את הכוח שלכם, להכפיל אותו, לקבל השראה וליצור תוכנית".

הערב יתקיים ביום שני, 8.4.24, בין השעות 17:00-21:00 במרכז הקונגרסים באשקלון. לרכישת כרטיסים במחיר מסובסד של 29 שקלים בלבד לתושבי אשקלון, לחצו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר