ארי קנופוב. צילום: אירנה קנופוב
ארי קנופוב. צילום: אירנה קנופוב

אלופים: תלמידי מקיף ד' דרכא אשקלון זכו במקומות ראשונים

רוני חן גולדברג זכתה במקום הראשון באליפות ישראל arena בשחייה לנוער ובוגרים, ארי קנופוב זכה במקום השני בתחרות הארצית בקראטה, ואורי שעבנפור זכה במקום השלישי בשלב המחוזי של חידון התנ"ך לנוער

פורסם בתאריך: 11.3.24 08:08

     

ביה"ס מקיף ד' דרכא באשקלון התמלא גאווה השבוע עם זכיותיהם של תלמידי בית הספר במקומות הראשונים בתחרויות ארציות בהן השתתפו. מקום ראשון באליפות ישראל בשחיית פרפר, מקום שני בתחרות ארצית בקארטה, ומקום שלישי בשלב המחוזי של חידון התנ"ך.

 

 

תלמידת כיתה ט' רוני חן גולדברג זכתה במקום הראשון באליפות ישראל arena בשחייה לנוער ובוגרים במקצה 50 מטר פרפר. רוני אף השתתפה במקצה של 100 מטר פרפר ושם גרפה את המקום השני והמכובד. בעקבות זכיותיה, העפילה רוני לגמר א' של נשים גילאי 14-99 וסיימה במקום השישי בארץ בכל הגילאים.

רוני חן גולדברג. צילום: ליאת גולדברג

רוני חן גולדברג. צילום: ליאת גולדברג

ארי קנופוב, משכבה ח' זכה במקום השני בתחרות הארצית בקראטה ותלמיד כיתה ח' אורי שעבנפור זכה במקום השלישי בשלב המחוזי של חידון התנ"ך לנוער.

"אנו מלאי גאווה בהישגיהם המדהימים של תלמידנו", אמרה ליאת פרטוק, מנהלת בית ספר מקיף ד' דרכא. "בית הספר מעודד מצוינות, הצבת מטרות והגשמת מטרות ואין ספק שהתלמידים מוכיחים שבכוח הרצון וההתמדה ניתן להשיג כל מטרה ולהגשים כל חלום".

אורי שעבנפור. צילום: אילונה פלדמן

אורי שעבנפור. צילום: אילונה פלדמן


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר