ניר דובדבני בכנס באשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון
ניר דובדבני בכנס באשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ב-29 ש"ח בלבד: ניר דובדבני מגיע להרצות באשקלון

הרצאתו תתקיים במהלך כנס 'עוצמה עסקית' שיתקיים ביום רביעי בשבוע הבא במרכז הכנסים באשקלון. דובדבני יסביר על השיטה שלו להצלחה בעסקים ויעניק כלים פרקטיים להתנסות והצלחה עסקית מתוך ניסיונו. פרטים על הרשמה כאן

פורסם בתאריך: 8.3.24 08:08

     

ביום רביעי ה-13.3.24, תקיים עיריית אשקלון באמצעות המחלקה לרישוי וקידום עסקים את כנס 'עוצמה עסקית' עבור בעלות ובעלי עסקים באשקלון. זה כנס העסקים השלישי שיתקיים בעיר, שיעניק לבעלי העסקים את כל הכלים לניהול נכון של העסק בזמן חירום, ואיך לקחת את העסק שלהם לרמה הבאה.

 

במהלך הכנס תתקיים הרצאתו של איש העסקים, היזם והמנטור להצלחה עסקית, ניר דובדבני שיסביר על השיטה שלו להצלחה בעסקים ויעניק כלים פרקטיים להתנסות והצלחה עסקית מתוך ניסיונו העשיר. דובדבני עסק בנושאים חמים בעולם העסקים כגוון: התבלטות מעל המתחרים, שיווק חכם ואפקטיבי, הגדלת רווחים, בניית מנגנון עסקי ויציב, ביצועי שיא ועוד.

הכנס יתקיים בין השעות 09:00-13:00, במרכז הכנסים באשקלון, מחיר מיוחד לבעלות ובעלי עסקים באשקלון.

להרשמה לכנס לחצו.

בנוסף, עיריית אשקלון מזמינה את כלל בעלות ובעלי העסקים באשקלון להצטרף לקהילת העסקים ולהתעדכן בנעשה דרך מגוון הפלטפורמות השונות ביניהם קבוצת הווטסאפ ועמוד הפייסבוק המספקים מידע עדכני בנושאים החשובים להם. להצטרפות לקהילת העסקים שלנו כדי לקבל את כל המידע שחשוב עבורכם, לחצו כאן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר