הצגת דוח 2023 של המחלקה לפניות הציבור. צילום: דוברות העירייה
הצגת דוח 2023 של המחלקה לפניות הציבור. צילום: דוברות העירייה

93% מהתושבים מרוצים מהמוקד העירוני: סיכום העירייה לשנת 2023

באיזה ערוץ מעדיפים תושבי אשקלון לפנות לעירייה? כמה שיחות התקבלו במוקד בשנה שעברה? כמה טפסים דיגיטליים הוגשו ומה עושים המאותגרים טכנולוגית? אגף קשרי קהילה הציג דוח סיכום 2023 עם נתונים מעניינים

פורסם בתאריך: 7.3.24 08:08

     

בפגישה שהתקיימה בלשכת ראש העיר, הוצג דו״ח סיכום שנה של שנת 2023 של המוקד העירוני והמחלקה לפניות ציבור באגף קשרי קהילה בעיריית אשקלון. הדוח הציג מספר נתונים, ביניהם כמות הפניות שהגיעו לעירייה בשנת 2023, באיזה דרכים בחרו התושבים לבצע פניה, וכן הציג את שביעות הרצון של התושבים מהמענה שקיבלו.

 

 

 

הפגישה התקיימה במעמד ראש העיר, תומר גלאם, חבר המועצה הממונה על השירות לתושב, שי רובין, מנכ"ל העירייה, חזי חלאויה, מנהלת אגף קשרי קהילה, אושרה צרויה ימין ומנהל המוקד העירוני, אריה אוחיון.

כנס לנציגי מוקד 106. צילום: אלדד עובדיה

כנס לנציגי מוקד 106. צילום: אלדד עובדיה

מנתוני הדו"ח עולה כי במהלך שנת 2023 התקבלו למעלה מ-330,000 שיחות במוקד העירוני, מתוכן, כ-105,000 בתקופת מלחמת "חרבות ברזל" בלבד. מכלל השיחות נפתחו 172,571 פניות לטיפול גורמי המקצוע.

עוד הראה הדוח כי 66% מסך הפניות לעירייה מתקבלות דרך המוקד הטלפוני, ולצד זאת גם ניכרת עלייה בפניות באמצעות השירותים הדיגיטליים.

בנושא הנגשה ושיפור השירות לתושב, הוקמו 165 טפסים דיגיטליים, מתוכם מולאו 70,000 טפסים. בנוסף, בחודשים האחרונים הוקם שירות חדש לתושב – שירות בוואטסאפ שניתן על ידי בוט, שבאמצעותו תושבי העיר יכולים לפתוח פניות ללא המתנה לנציג.

אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

פילוח נוסף שבוצע הצביע על פניות מרובות של תושבים בנושא מידע והכוונה. לאור זאת, בימים האחרונים הושק נתב טלפון ייעודי המאגד בתוכו 90% ממשרדי הרשות, במספר: 08-6792222. משרדי העירייה שמופיעים בנתב: ארנונה, מים, מנהל חינוך, חנייה ופיקוח, רווחה, רישוי ופיקוח על הבנייה, השירות הווטרינרי, רישוי עסקים ומוקד 106.

לצד קידום הדיגיטציה, אוטובוס השירות הגיע לשכונות ונתן מענה והכוונה לתושבי הגיל השלישי ולמאותגרים טכנולוגית.

בנוסף, הציגו בפגישה כי כחלק משיפור חווית השירות מתבצעים כל העת סקרי שביעות רצון. הממוצע השנתי עמד על 93% שביעות רצון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר