אירוע פתיחת העונה החדשה של ליגת מאמאנט
אירוע פתיחת העונה החדשה של ליגת מאמאנט

בהשתתפות מאות נשים: אירוע פתיחת העונה החדשה לליגת מאמאנט באשקלון

טקס חגיגי לפתיחת עונה חדשה לליגת מאמאנט אשקלון התקיים בהשתתפות מאות נשים, שנהנו מהרצאה טובה וקלילה, ובמקביל, לא שכחו לציין את החטופים הנמצאים בשבי. שני בראל, יו"ר מאמאנט אשקלון: "העונה, אני קוראת לכם להפוך את המגרשים שלנו למגדלור של אחדות ואחווה"

פורסם בתאריך: 13.2.24 19:55

     

מאות נשים לקחו חלק באירוע פתיחת העונה של 'מאמאנט' שהתקיים בסימן 'לעוף על החיים'. באירוע נכחו גם מנהל מחלקת הספורט באגף תרבות, נוער וספורט, מרסלו בורדמן, מנכלית "קיד עם עתיד", ליאת משרקי ומנכ"לית מאמאנט ישראל, סיון שפר.

 

העונה נפתחה רשמית היום, באולם הספורט של בית הספר היסודי נווה אילן, כשהשנה, כ-300 מנשות אשקלון יתחלקו ל-18 קבוצות פעילות אשר יתאמנו יחד ויתחרו יחד במסגרת הליגה העירונית.

אירוע פתיחת העונה החדשה של ליגת מאמאנט

אירוע פתיחת העונה החדשה של ליגת מאמאנט

במהלך הערב נהנו המשתתפות מהרצאתו של בן סלע שהעביר את המנטרה שלו "פשוט לעוף על החיים" בהרצאה קלילה, מצחיקה ומרתקת, מעולמות הפסיכולוגיה החיובית. לצד השמחה מפתיחת העונה, דאגו מארגני האירוע לקשט את מבואת הלובי בבלונים צהובים על מנת להעלות את המודעות ולהזכיר כי על אף שנדמה שהחיים ממשיכים כהרגלם, אחינו ואחיותינו עדיין נמצאים בשבי החמאס.

נבחרת מאמאנט במשחק. צילום: פוטו יוסי את עוזי

נבחרת מאמאנט במשחק. צילום: פוטו יוסי את עוזי

"אנחנו פותחות עונה חדשה של כדורשת, עונה של תקווה, עונה של חוסן, עונה של אחווה", אמרה יו״ר ליגת מאמאנט באשקלון, שני בראל. "השנה אנחנו פותחות עונה בצל המלחמה המתחוללת בישראל, זאת תהיה עונה לא פשוטה ומאתגרת. קישטנו את המבואה בבלונים צהובים כדי שנזכור שהלב שלנו עוד שבוי בעזה, נמשיך להתפלל יחד להשבת החטופים, שולחות את תנחומינו למשפחות השכולות, מאחלות החלמה מהירה לפצועים ומחזקות את ידיהם של חיילנו. העונה, אני קוראת לכם להפוך את המגרשים שלנו למגדלור של אחדות ואחווה. יחד, אנו ננצח כל קושי, ונביא אור ותקווה לימים טובים יותר. בהצלחה לכל הקבוצות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר