תלמידי ביה"ס הראל
תלמידי ביה"ס הראל

תלמידים לומדים ומלמדים: התכנית הטכנולוגית של ביה"ס הראל באשקלון

תלמידים מצטיינים בביה"ס הראל באשקלון בתכנית לימודים טכנולוגית, המכילה בתוכה ארבעה תחומים רלוונטיים ביותר: הדפסת תלת מימד, רובוטיקה, אלקטרוניקה, ובינה מלאכותית. לאחר המחצית הראשונה, יעבירו המצטיינים את הידע שקיבלו לשאר תלמידי בית הספר, שיזכו ללמידה חווייתית במיוחד

פורסם בתאריך: 12.2.24 20:05

     

בית הספר הראל באשקלון מציג תכנית לימודים ייחודית במסגרתה מוצעות לתלמידים מצטיינים ארבעה תוכניות לימוד המתמקדות בטכנולוגיה עכשווית. בין הנלמד בתוכניות – שימוש במדפסות תלת מימד, רובוטיקה, אלקטרוניקה ובינה מלאכותית. הייחודיות בתכנית זו היא שבמשך חצי שנת לימודים מועברת התכנית לתלמידים המצטיינים, ובמחצית השנייה – התלמידים המצטיינים (מכיתות ד-ו) מלמדים את שאר הכיתות. כתוצאה מכך – כל תלמידי בית הספר נחשפים לתכניות הטכנולוגיות, לומדים באופן חווייתי, ומורי בית הספר מקבלים סיוע משמעותי.

 

מורי התכנית עברו הכשרה מיוחדת ללימוד התכניות, על מנת להעביר לתלמידים את הידע על הטכנולוגיה החכמה של השנים האחרונות – הפעלת מדפסות תלת מימד והכנה של מוצרים ופריטים שונים באמצעותן, בתכנית רובוטיקה – הכנת רובוטים, תכנות והפעלה, בתכנית אלקטרוניקה – בונים התלמידים מכשירים אלקטרוניים, ובתכנית הבינה המלאכותית – ממנה התלמידים מוקסמים, לומדים התלמידים את עתיד הטכנולוגיה שמתקדם במהירות שיא.

תלמידי ביה"ס הראל

תלמידי ביה"ס הראל

"בית הספר שם דגש על טכנולוגיה עכשווית ועתידית", אמרה מנהלת בית הספר סיגל אביב. "אנו נותנים להם כלים שהם לא יכולים לרכוש במקום אחר, לדוגמא מדפסות תלת ממדיות שאין לילדים בבית. אחד הכלים לפיתוח תלמידים מצטיינים הוא לימוד תוכניות אלו, מה עוד שלאחר מכן כלל התלמידים לומדים את אותן התוכניות. אנו שואפים ועושים הכל על מנת שבוגר בית הספר, ישלוט בכלים הטכנולוגיים העכשוויים וגם העתידיים".

תלמידי ביה"ס הראל

תלמידי ביה"ס הראל

תלמידי ביה"ס הראל

תלמידי ביה"ס הראל


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר