מפגש עם משפחתה של שחף ניסני ז"ל
מפגש עם משפחתה של שחף ניסני ז"ל

"מאז המקרה אמא שלי סגורה בבית": תלמידי אורט רונסון מנציחים את שחף ניסני ז"ל

בית הספר אורט הנרי רונסון ערך מיזמי הנצחה מרגשים לזכר שחף ניסני ז"ל, בוגרת בית הספר שנפלה ב-7.10. במסגרת המיזם הגיעה משפחתה של שחף ז"ל למפגש עם התלמידים. ספיר, אחותה של שחף: "אנחנו נמצאים במקום רגשי הכי נמוך שיש, ולקבל כזה חום ואהבה זה לא מובן מאליו"

פורסם בתאריך: 7.2.24 17:11

     

תלמידי י"ב בבית הספר אורט הנרי רונסון השתתפו בשני מיזמים מרגשים להנצחת שחף ניסני ז"ל, בוגרת בית הספר שנפלה בשבת השחורה בבסיס נחל עוז.

במסגרת מיזם ההנצחה הגיעו הוריה של שחף ז"ל לבית הספר, וסיפרו לתלמידים על הילדה שהייתה במפגש שריגש מאוד את כל המשתתפים.

את המיזם הוציאו לפועל מחנכת הכיתה שרון לאטי, שגם הייתה המחנכת של שחף ז"ל, מנהלת בית הספר שרון אטלן, והצוות החינוכי בבית הספר.

בני משפחתה של שחף ז"ל הגיעו למפגש עם התלמידים, במהלכו הם סיפרו על תחנות חיה של שחף, החל מילדותה ועד לשירותה הצבאי, ובעיקר על האהבה שלה לנתינה. שחף חרטה על דגלה את המשפט 'אחד למען השני, ולא בשביל לקבל, אלא באמת מהלב'.

מיזם הנצחת שחף ניסני ז"ל בביה"ס אורט הנרי רונסון

מיזם הנצחת שחף ניסני ז"ל בביה"ס אורט הנרי רונסון

במקביל למפגש, נערך בבית הספר באופן מסורתי 'יום המילה הטובה' שגם במהלכו הוחלט להנציח את שחף ז"ל. במסגרת יום זה נערך ערב הוקרה ייחודי כחלק מהנצחתה של שחף ז"ל, אליו הוזמנו חברי כיתת הכוננות של אשקלון על מנת להודות להם על הנתינה, האחריות וההשקעה למען תושבי העיר. חברי כיתת הכוננות הודיעו בתוך כך כי את אימוניהם יקיימו בשגרה במתקני בית הספר.

שרון אטלן, שהייתה כאמור המחנכת של שחף ז"ל, סיפרה על הקשר שלה עם שחף ז"ל, גם אחרי שסיימה את לימודיה. "שחף תמיד עוזרת, אחראית ומארגנת. היינו בקשר רציף מאז שהיא סיימה כיתה יב', תמיד הייתה עם נתינה", אמרה. "כל המשפחה כאלו, הם הראשונים להתנדב ולתרום וגם שחף הייתה אותו דבר. ואין יותר טבעי מלהנציח את שחף במסגרת יום המילה הטובה".

ספיר, אחותה של שחף, שהגיעה גם היא לבית הספר במסגרת מפגש ההנצחה עם התלמידים, סיפרה על יום מרגש במיוחד הן עבור המשפחה והן עבור התלמידים, שלא הפסיקו לשאול שאלות ולהתעניין באדם ששחף הייתה. "שני המיזמים היו עצובים ומרגשים כאחד", אמרה. "חווינו את כל מנעד הרגשות. רגע אתה צוחק, רגע אתה מקשיב ורגע אתה מזיל דמעה. גם השאלות של התלמידים היו מרגשות. הם ממש ידעו עליה הכל".

"אנחנו נמצאים במקום רגשי הכי נמוך שיש, ולקבל כזה חום ואהבה זה לא מובן מאליו. מאז המקרה, אמא שלי סגורה בבית והתלמידים קיבלו אותה בחום ואהבה וריגשו אותנו מאוד, הם כיתה מדהימה".

מיזם הנצחת שחף ניסני ז"ל בביה"ס אורט הנרי רונסון עם חברי כיתת הכוננות של אשקלון

מיזם הנצחת שחף ניסני ז"ל בביה"ס אורט הנרי רונסון עם חברי כיתת הכוננות של אשקלון

"אנחנו ארבעה אחים שכולם למדו ברונסון ושחף היא הקטנה", הוסיפה. "שרון לאטי המחנכת היא כמו חלק מהמשפחה. היא נכנסה לנו ללב כבר מלפני שנים. גם החיבור עם המנהלת שרון אטלן שנתנה לנו יד חופשית בנושא ההנצחה זה לא מובן מאליו ומחמם את הלב, הם נכנסו לנו ללב לכל החיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר