ביקור תלמידי רונסון בכיכר החטופים בתל אביב
ביקור תלמידי רונסון בכיכר החטופים בתל אביב

"נושא חשוב מאין כמוהו": תלמידי רונסון אשקלון ביקרו בכיכר החטופים

ביה"ס אורט הנרי רונסון באשקלון יצא עם תלמידי החינוך המיוחד לסיור בכיכר החטופים בתל אביב. לקראת הסיור התלמידים עברו תדריך ושיעורים ייעודיים בנושא. מנהלת חטיבת הביניים, לירז אטיאס: "מחובתינו לחשוף ולהנגיש את הנושא הזה ואת חשיבותו לכלל תלמידי בית הספר ואנו מקפידים לעשות זאת כמה שאפשר"

פורסם בתאריך: 9.1.24 11:12

     

תלמידי החינוך המיוחד בתיכון אורט הנרי רונסון באשקלון ביקרו בכיכר החטופים בתל אביב, במסגרת הרצון של בית הספר לחבר אותם לקהילה ולענייני היומיום בחברה הישראלית.

 

לקראת הביקור בכיכר עברו התלמידים שיעורים יסודיים וערכיים במיוחד, שעיקרם אירועי השבעה באוקטובר. צוות המורים הסביר להם על הטבח, על ההשלכות שהגיעו בעקבותיו, על המחירים הכבדים שמשלמות המשפחות השכולות ועל הצער וחוסר האונים של משפחות החטופים, והחטופים עצמם, ועל השפעות המלחמה על הציבור. במקביל, למדו התלמידים על הנושא דרך המורה ימית אשכנזי, שאחותה דורון שטיינברכר חטופה בעזה ומוחזקת על ידי חמאס.

ביקור תלמידי רונסון בכיכר החטופים בתל אביב

ביקור תלמידי רונסון בכיכר החטופים בתל אביב

בביקורם בכיכר החטופים שמעו התלמידים סקירה נוספת על הנושא, ערכו סיור בין המיצגים השונים במקום ונחשפו אל נושא הלמידה בשיעורים בשטח עצמו.

"נושא החטופים הינו נושא חשוב מאין כמוהו בציבוריות הישראלית בימים אלו", ציינה מנהלת חטיבת הביניים לירז אטיאס. "והוא רלוונטי במיוחד לבית הספר כיוון שאחותה של ימית שלנו חטופה בעזה. החובה עלינו לחשוף ולהנגיש את הנושא הזה ואת חשיבותו לכלל תלמידי בית הספר ואנו מקפידים לעשות זאת כמה שאפשר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר