שולחן פינוקים בחדר המורים בביה"ס פסגות
שולחן פינוקים בחדר המורים בביה"ס פסגות

הפתעה מרגשת: המחווה של ועד הורי ביה"ס פסגות למורים

ועד ההורים של ביה"ס פסגות באשקלון פינק את צוות המורים עם קינוחים מתוקים כמחווה על הדאגה והאכפתיות שהם מפגינים כלפי התלמידים במשך כל השנה, ובמיוחד על רקע חודשי הלחימה האחרונים

פורסם בתאריך: 2.1.24 23:02

     

אחרי שמורי ביה"ס פסגות ריגשו את התלמידים כשהגיעו לבקר אצלם בימי הלחימה, הגיע תורם של ההורים להודות לצוות בית הספר ולרגש אותם גם. כאות הערכה והכרת תודה על פועלם של המורים, בייחוד בתקופה כה מאתגרת, הגיעו נציגי ועד ההורים לבית הספר והפתיעו את צוות המורים עם קינוחים טעימים ושי לכל איש צוות.

 

"נוכח התקופה המורכבת שעוברת על עם ישראל ועל הצוות החינוכי בפרט, צוות ועד ההורים של בית הספר החליט להודות ולהוקיר תודה לצוות החינוכי של בית הספר", סיפרה נציגת הוועד תהילה אסרף. "במציאות הלא פשוטה והמורכבת עבורם, הם נמצאים שם עבור ילדינו ועובדים קשה כדי להעניק לתלמידנו את החינוך הטוב ביותר. לפיכך דאגנו לפנק את הצוות בארוחת בוקר ושי מתוק להזכיר להם שהם עובדים מצוין ויש לנו אליהם הערכה רבה".

שולחן פינוקים בחדר המורים בביה"ס פסגות

שולחן פינוקים בחדר המורים בביה"ס פסגות

מנהלת בית הספר ורד נטו, שהתרגשה עד מאוד נוכח המחווה יחד עם צוות המורים, הודתה להורים. "בשם כל צוות בית הספר אני מודה מאוד להורים על המחווה המרגשת. אנו בבית הספר רואים ההורים כשותפים לעשייה החינוכית ולתהליך המתרחש בבית הספר. מערכת היחסים בין ההורים למורים משמשת דוגמא עבור הילדים ואנו שמחים על שיתוף פעולה זה למען תלמידנו – ילדינו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר