מרכז חוסן אשקלון
מרכז חוסן אשקלון

על רקע מלחמת 'חרבות ברזל': תורחב פעילותו של מרכז החוסן באשקלון

המענה הפרונטלי של מרכז החוסן באשקלון יורחב ובימים אלו פועלת עיריית אשקלון למציאת מקום חלופי עם מרחבים מוגנים על מנת לקבל את כל הפונים. במקביל לכך, מינהל חינוך והשירות הפסיכולוגי עורכים תכנית רגשית מקיפה שתיושם במוסדות החינוך עצמם, בכל שכבות הגיל

פורסם בתאריך: 19.12.23 16:10

     

עיריית אשקלון נערכת בימים אלו להרחבת המענה הפרונטלי של מרכז חוסן באשקלון, בשל כמות הפניות שגדלה על רקע מלחמת חרבות ברזל. מאז תחילת הלחימה נרשמו כ-1,800 פניות.

.

בהתאם לכך, הנחה ראש העיר למצוא מקום חלופי עם מרחבים מוגנים, שם יהיה ניתן לקבל את הפונים למרכז ולהעניק להם את הטיפול הרגשי הנדרש. עם השלמת ההיערכות, יובאו הדברים לידיעת הציבור.

במקביל, מינהל חינוך יחד עם מרכז חוסן והשירות הפסיכולוגי החינוכי עורכים תכנית רגשית וחברתית מקיפה, אשר תיושם במוסדות החינוך עצמם ותכלול בין היתר הרצאות של מומחים בתחום בכל שכבות הגיל. התכנית המלאה גם היא תוצג לידיעת ההורים והציבור הרחב בימים הקרובים.

מרכז חוסן אשקלון נפתח לראשונה בתולדות העיר בשנת 2020 והוא כולל מטפלות ומטפלים מקצועיים לטובת חיזוק יכולת ההתמודדות הרגשית והמנטלית של התושבים וחיזוק החוסן הקהילתי-חברתי. המרכז פועל תחת משרד הבריאות והקואליציה הישראלית לטראומה.

תושבים המעוניינים בשירות יכולים ליצור קשר עם מרכז חוסן אשקלון במספר כוכבית 2452.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר