מימין - ליז כהן, משמאל, ליאת משרקי
מימין - ליז כהן, משמאל, ליאת משרקי

הילדים בחרדה? קרן 'קיד עם עתיד' ו'המקום השלם' באשקלון ביוזמה חדשה

על רקע מלחמת חרבות ברזל והחרדה שסובלות ממנה משפחות רבות עם ילדים, החליטו בקרן 'קיד עם עתיד' ו'המקום השלם' באשקלון לשתף פעולה ולתת מענה ותמיכה למשפחות באמצעות סדנאות ייחודיות בהן יקבלו ההורים כלים פרקטיים להתמודדות עם המצב

פורסם בתאריך: 18.12.23 13:48

     

שיתוף פעולה ייחודי בין קרן 'קיד עם עתיד' בניהולה של ליאת משרקי לבין 'המקום השלם' בניהולה של ליז כהן, המובילות בימים אלו יוזמה במסגרתה משפחות עם ילדים שחווים חרדה מוגברת והורים המתקשים ביישום הסמכות ההורית, יקבלו תמיכה באמצעות סדנאות וקבלת כלים פרקטיים בהתמודדות עם הלחץ והחרדה על רקע מלחמת 'חרבות ברזל'.

 

 

ההכרה בכך שהשפעת ההורים על התפתחות תגובות פוסט טראומטיות אצל הילד היא משמעותית ביותר, הביאה לשאיפה ליצור מערכת תמיכה מקיפה למשפחות ומתן פתרונות מותאמים לאתגרי ההורות.

ליז כהן עם ספרה החדש. צילום: אלדד עובדיה

ליז כהן עם ספרה החדש. צילום: אלדד עובדיה

ליז כהן, דוקטורנטית לחינוך ומייסדת "המקום השלם" מרכז טיפולי לילד ולמתבגר – מרכז ייחודי בעיר יחד, עם קרן 'קיד עם עתיד', שמו להן לדגל את המחויבות למקסם מענים מותאמים לרווחתו של הילד ומשפחתו בימים מאתגרים אלו. "ההורים ממלאים תפקיד מרכזי בהקניית מנגנוני ההתמודדות של הפעוט. תפקיד זה מועצם במצבים של התמודדות עם טראומה", ציינה ליז, כמו גם בספרה "להעצים את ילדינו מהמקום השלם – המדריך להורים".

השיטה פותחה במהלך השנים האחרונות על ידי ליז, מומחית בחינוך לגיל הרך, הורות ופסיכותרפיה קוגנטיבית התנהגותית, מתוך ניסיון של השקעה במשך 17 שנים בעולם החינוך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר