קבוצת הנערות בהפועל אשקלון כדורסל. צילום: דיגישארק
קבוצת הנערות בהפועל אשקלון כדורסל. צילום: דיגישארק

מחזקים את החוסן: שחקני ומאמני הכדורסל באשקלון יקבלו ליווי רגשי

קבוצת הנערים והנערות בכדורסל אשקלון הצטרפו לתכנית של עמותת 'ערכים בספורט' שתעניק להם ליווי רגשי בימים לא פשוטים אלה של מלחמת 'חרבות ברזל', מערך הפסיכולוגים והצוות המקצועי של העמותה מקיים מפגשים פרונטליים ומקוונים כדי לחזק את החוסן הארגוני שנפגע בעקבות המלחמה, לרבות תמיכה וליווי למאמנים ולמנהלי המועדונים. התכנית כוללת בנוסף מתן מענה רגשי לספורטאים ולהוריהם

פורסם בתאריך: 12.12.23 18:48

     

קבוצת הנערות של הפועל אשקלון בכדורסל וקבוצת הנערים של אליצור אשקלון הצטרפו בימים האחרונים לתכנית הליווי "אתם לא לבד", שמובילה עמותת "ערכים בספורט", לתכנית שתלווה את הספורטאים באגודות, תסייע בוויסות רגשי ותחזק את הקשר לקהילה.

 

 

מאז פרוץ המלחמה סבלה אשקלון מפגיעה בכל תחומי החיים, לרבות ספורט. מספר מועדוני ספורט בעיר הגיעו למסקנה כי דווקא בימים אלה יש לעשות מאמץ ולהשקיע בספורט כדי לחזק את הקשר לקהילה ולסייע לתושבים שעדיין עוברים ימים לא פשוטים. במסגרת התכנית, מערך הפסיכולוגים והצוות המקצועי של 'ערכים בספורט' מקיים מפגשים פרונטליים ומקוונים כדי לחזק את החוסן הארגוני שנפגע בעקבות המלחמה, לרבות תמיכה וליווי למאמנים ולמנהלי המועדונים. התכנית כוללת בנוסף מתן מענה רגשי לספורטאים ולהוריהם.

קבוצת הנערות בהפועל אשקלון כדורסל. צילום: דיגישארק

קבוצת הנערות בהפועל אשקלון כדורסל. צילום: דיגישארק

"למסגרת הספורטיבית תפקיד משמעותי בימים מורכבים וקשים אלו. בכוחם של מועדוני הילדים והנוער להוות מנוע קהילתי וחברתי שכן יש להם אחריות והשפעה רבים והם מהווים מסגרת קהילתית המעניקה חוסן לחבריה גם בשגרה ובטח בחירום", אמרה בת אל גרבי, מנכ"לית 'ערכים בספורט'. "מתן מעטפת רגשית למועדון בימים אלו של משבר וחוסר ודאות משמעותיים מאוד לחיזוק החוסן הארגוני והאישי של המועדון ובתרומתו לקהילה".

ספי ביטון, מנהל מקצועי מח' הנוער באליצור אשקלון: "בתקופת חוסר הוודאות של כמעט חודשיים ללא פעילות כלל, שמחנו להיעזר במנטורים של ערכים בספורט לקיום פעילות רגשית בזום, שתרמה לחיזוק החוסן הנפשי של שחקני האגודה". גם אוהד ענקי, מנהל מקצועי בהפועל אשקלון הודה על היוזמה: "החיבוק והכלים המנטליים והמקצועיים עזרו מאוד בהתמודדות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר