כנס עסקים באשקלון
כנס עסקים באשקלון

"פיצויים עד השקל האחרון": שני כנסים גדולים לבעלי העסקים באשקלון

בתוך שבוע אחד - שני כנסים גדולים לבעלי העסקים באשקלון, בו השתתפו עשרות בעלי עסקים קטנים ובינוניים לצד חברות גדולות, שקיבלו מענה בנושא מתווה הפיצויים בעקבות מלחמת חרבות ברזל, ובנושא סוגיות ואתגרים עימם הם מתמודדים בימים אלו. נשיא לשכת יועצי המס בישראל, ירון גינדי, שהשתתף בכנס גם הוא, אמר: "העיר אשקלון נמצאת בפיצוי מסלול אדום, משמע פיצוי על כל הנזקים, כולל פיצוי על אובדן הרווחים. מי ששילם לעובדים שלו יקבל את זה בחזרה"

פורסם בתאריך: 12.12.23 01:00

     

אשקלון קיימה שני כנסי עסקים למען תושבי העיר בעלי העסקים, התעשיינים, והעצמאים המקומיים, על מנת לתת להם מידע על התנאים שלהם במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל'.

 

בכנס הראשון כינס משרד הכלכלה את כלל משרדי הממשלה השונים במקום אחד על מנת לתת מענה מרוכז לעסקים המקומיים – חברות, מפעלים ותעשיינים.

הכנס התקיים במעמד ראש העיר תומר גלאם, שר הכלכלה ניר ברקת, מנהל מינהל תעשיות במשרד הכלכלה והתעשייה, עוז כץ, יו"ר התאגדות העסקים, דיקלה אבוטבול, מנכ"ל שירות התעסוקה רמי גאראור, מנהל מחוז שירות התעסוקה, אושר שטרית ומנהלת משרד התעסוקה באשקלון, אורית ז'נבה, ואליו הגיעו המשרדים השונים בתחום ביניהם – קרן הפיצויים מס רכוש, הביטוח הלאומי, שירות התעסוקה, רשות החדשנות, רשות ההשקעות, מנהלת תקומה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, שחברו יחד ביחידה ללימודי חוץ כדי לייצר פתרונות והזדמנויות ולסייע בסוגיות ואתגרים ולייצג פתרונות על ידי מתן מענה פרטני ואישי.

כנס עסקים באשקלון

כנס עסקים באשקלון

בנוסף אליו, בהפרש של מספר ימים, התקיים כנס העסקים הגדול בנושא מתווה הפיצויים בעקבות מלחמת חרבות ברזל, עם עשרות בעלי עסקים שהגיעו ליחידה ללימודי חוץ באשקלון ורבים נוספים שהשתתפו בכנס באמצעות ה-ZOOM.

הכנס היווה הזדמנות ייחודית להתייעצות אישית וממוקדת ללא עלות עם מומחים בתחום, שיחד עם בעלי עסקים בנו אסטרטגיה מדויקת שתסייע להם להגיש בקשה מיטבית לפיצויים בגין נזקי המלחמה.

הכנס נערך בשיתוף עיריית אשקלון, אגף רישוי וקידום עסקים, שירות התעסוקה הישראלי, מזרחי טפחות, לשכת יועצי מס בישראל והתאגדות העסקים הקטנים.

"ראש העיר הגיע לוועדות הכספים בכנסת ועשה עבודה מאחורי הקלעים, עם שר האוצר וכולם והכניס את אשקלון למתווה 0-7. העיר אשקלון נמצאת בפיצוי מסלול אדום, פיצוי על כל הנזקים, שלא כמו בשאר המדינה שמקבלים איזשהו פיצוי על השתתפות בהוצאות, זה לא פיצוי על השתתפות בהוצאות, זה פיצוי על כל הנזקים כולל פיצוי על אובדן הרווחים", אמר נשיא לשכת יועצי המס בישראל, ירון גינדי, שציין לשבח את ההישג אליו הגיעה אשקלון עם ההכרזה על העיר כיישוב ספר.

כנס עסקים באשקלון

כנס עסקים באשקלון

"מי שנמצא במסלול אדום, באמת זוכה לקבל את זה ואני חושב שזה אחד ההישגים הגדולים פה לבעלי העסקים, וכשאתה משלם לעובדים שלך אתה מקבל את כל הכסף עד השקל האחרון. אתה מקבל מה שאתה משלם לעובדים שלך, ואתה מקבל על הנזקים שלך, אם זרקת סחורה ואם הלכה לך סחורה או כל מי ששילם לעובדים שלו יקבל את זה בחזרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר