כנס מידע בנושא מתווה הפיצויים
כנס מידע בנושא מתווה הפיצויים

מחר באשקלון: כנס העסקים הגדול בנושא מתווה הפיצויים לתושבי העיר

הכנס יתקיים ביחידה ללימודי חוץ בין השעות 10:00 ועד 14:00, וישתתפו בו בין היתר נשיא לשכת יועצי המס, יו"ר התאגדות העסקים, ומנהלת שירות התעסוקה באשקלון. בכנס תוכלו לשמוע מידע מקיף על הזכויות שלכם, ואף לקבל הכוונה אישית ומקצועית עם הנציגים הרלוונטיים. ההשתתפות בכנס היא ללא עלות, אך נדרשת הרשמה מראש. כל הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 5.12.23 20:04

     

מחר יתקיים באשקלון כנס העסקים הגדול בנושא מתווה הפיצויים בעקבות מלחמת חרבות ברזל. הכנס מהווה הזדמנות ייחודית להתייעצות אישית וממוקדת ללא עלות עם מומחים בתחום. יחד עם בעלי העסקים ומול נתוני העסק – תיבנה אסטרטגיה מדויקת שתסייע לבעלי העסקים להגיש בקשה מיטבית לפיצויים בגין נזקי המלחמה.

 

כידוע, במהלך המלחמה הוגדרה אשקלון כיישוב ספר – מה שמעניק לבעלי העסקים באשקלון יכולת להתמודד טוב יותר עם אתגרי המלחמה. העירייה קיימה הסברה פרונטלית ומקוונת בנושא זה, על מנת להנגיש לבעלי העסקים את הזכויות והמידע בצורה המקיפה והמקצועית ביותר, ובעלי עסקים רבים כבר קיבלו פיצויים בגין נזקים שנגרמו להם בעקבות המלחמה.

צילום: יוסי את עוזי

היחידה ללימודי חוץ. צילום: יוסי את עוזי

בהתאם לזאת, ועל מנת להנגיש עוד יותר את המידע לעסקים ובצורה בלתי אמצעית, יתקיים מחר כאמור כנס גדול שיספק מידע רחב ופרטני יותר. הכנס יתקיים בשיתוף עיריית אשקלון, אגף רישוי וקידום עסקים, שירות התעסוקה הישראלי, מזרחי טפחות, לשכת יועצי מס בישראל והתאגדות העסקים הקטנים ויתקיים ביחידה ללימודי חוץ, רחוב האופה 7, אשקלון בין השעות 10:00 ועד 14:00.

בתוכנית הכנס: דברי פתיחה – ראש העיר אשקלון, פאנל מומחים שיענה על כל השאלות שלכם, פגישות אישיות "אחד על אחד" עם הנציגים השונים. הכנס בהשתתפות: ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס, דקלה אבוטבול, יו"ר התאגדות העסקים, אורית ז'נבה, מנהלת שירות התעסוקה באשקלון, לימור רז שוורץ, מנהלת מרכז עסקים מזרחי טפחות, מולי ארי, דובר התאגדות העסקים שיוביל את הפאנל.

הכנס מתקיים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. ההשתתפות בכנס ללא עלות אך מצריכה רישום מראש – להרשמה לחצו.

שימו לב, מספר המקומות מוגבל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר