ליאורה סויסה. צילום: קופ"ח מאוחדת
ליאורה סויסה. צילום: קופ"ח מאוחדת

"בזכותך אבא חזר לשמוע": ראתה קשיש בוכה מחוץ למרפאה באשקלון ונרתמה לסייע לו

מזכירה רפואית מקופ"ח באשקלון, הבחינה בקשיש שנמצא במצוקה מחוץ למרפאה. כשגילתה שהוא חירש ועיוור, ואיבד את מכשיר השמיעה שלו בעת ריצה לממ"ד, היא נרתמה לעזרתו והצליחה להשיג עבורו מכשיר חדש

פורסם בתאריך: 4.12.23 20:24

     

לפני מספר ימים הצליחה ליאורה סויסה, מזכירה רפואית מקופ"ח מאוחדת באשקלון לרגש משפחה שלמה כשסייעה לאביהם – חירש ועיוור אותו פגשה מחוץ למרפאה.

"הוא היה יחד עם בנו, והוא היה במצוקה מאוד קשה", סיפרה. "בנו סיפר לי שאביו בן ה-80 חירש ועיוור ואיבד את מכשיר השמיעה שלו במהלך ריצה למקלט השכונתי בזמן אזעקה. כל ניסיון שלו לפנות לרשויות ולקבל סיוע העלו חרס, והוא היה מאוד מתוסכל".

ליאורה לא הצליחה להישאר אדישה למצב, וביקשה מהבן ואביו להתלוות אליה למרפאה, שם היא ביצעה מספר שיחות טלפון ובסופן הצליחה לקבל מכשיר שמיעה חדש בתרומה דרך חברת שטיינר. המכשיר הגיע אליו כבר באותו הערב באמצעות משלוח מיוחד אל ביתו.

בני המשפחה הודו לליאורה וכתבו לה "ליאורה היקרה, בזכותך אבא שלנו חזר לשמוע, לחייך, לאכול ואפילו לשיר שיר מהמקורות. אני וכל בני משפחתי מודים לך באופן אישי ולכל מי שנרתם ועזר בהשגת מכשיר השמיעה לאבי".

קופת חולים מאוחדת

"אנחנו מוצפים בכל כך הרבה סיפורים קורעי לב וכל כך הרבה חושך שמקיף אותנו מאז תחילת המלחמה, שנקודות האור הבודדות שלנו הן הנתינה והעזרה לזולת", אמרה ליאורה בהתרגשות. "יכול להיות שזה אפילו מחזק אותנו יותר מאשר זה מחזק את האדם שאנחנו עוזרים לו. ברגע שראיתי את המצוקה שלו, זה לא שינה לי שהוא לא מבוטח שלנו, וכל צוות המרפאה התגייס כדי לעזור לו", סיכמה.

גם בקופ"ח מאוחדת בירכו על יוזמתה של ליאורה. לילך מידני טיבי, מנהלת מרחב נגב מסרה: "ליאורה גילתה תושיה רבה ופעלה במקצועיות ובאנושיות ובזכות כך עזרה לאדם מבוגר הזקוק לכך. אני גאה בה ובכל הצוות הרפואי שנמצא במרפאות ברחבי הדרום שמתמודדים עם סיטואציות לא פשוטות בצל הלחימה ונותנים מעצמם מעל ומעבר עבור כל אדם שזקוק לסיוע, גם אם זה לא בהכרח סיוע רפואי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר