אל״מ שגיא ברוך עם חיילים וראש העיר תומר גלאם
אל״מ שגיא ברוך עם חיילים וראש העיר תומר גלאם

"התגייסותכם שברה שיאים": מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף במכתב הערכה לעיריית אשקלון

אל"מ שגיא ברוך, מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף שלח מכתב לעיריית אשקלון ולעומד בראשה לאות הערכה על תרומתה של העיר אשקלון לחיילי צה"ל. במכתבו כתב: "התנהלותכם היא דוגמא ומופת לכל רשות בשעת חירום בפרט ובשגרה בכלל והיא מהווה הבעת אמון ותמיכה מלאה בצה״ל, מפקדיו ולוחמיו"

פורסם בתאריך: 27.11.23 18:39

     

מאז תחילת המלחמה סייעה עיריית אשקלון בפתרונות הלנה ושהייה לכ-60 אלף חיילי צה״ל במספר מוסדות חינוך ברחבי העיר. המגמה נמשכת גם בימים אלו בהכשרת והשמשת מלון ׳הרלינגטון׳ בעיר לרווחת אלפי חיילים נוספים. על כך, כתב מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל״מ שגיא ברוך, מכתב תודה לראש העיר, על תרומתה של העיר אשקלון לכוחות הביטחון.

 

"עם תחילת המלחמה התגייסתם גם אתם בצורה מעוררת השראה על מנת לספק את צרכי עשרות אלפי החיילים ששהו באשקלון", כתב אל"מ ברוך. "דאגתם להם למקומות לינה במוסדות חינוך וסיפקתם להם כל צורך, בשיתוף הקהילה הנפלאה של אשקלון".

חיילים בעיר אשקלון במלחמת 'חרבות ברזל'

חיילים בעיר אשקלון במלחמת 'חרבות ברזל'

״בימים האחרונים, התגייסותכם שברה שיאים כשהבעתם נכונות מלאה להשמיש ולהכשיר את מלון ׳הרלינגטון׳ עבור אלפי חיילים נוספים, ללא שום תמורה. התנהלותכם היא דוגמא ומופת לכל רשות בשעת חירום בפרט ובשגרה בכלל והיא מהווה הבעת אמון ותמיכה מלאה בצה״ל, מפקדיו ולוחמיו. המשיכו בפועלכם למען העיר אשקלון בכלל וחיילי צה״ל בפרט. אתם הרוח הגבית שמאפשרת לנו להמשיך במשימתנו להגנה על המולדת״, חתם אל״מ ברוך את המכתב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר