ביקור משלחת הקהילה היהודית מבולטימור באשקלון
ביקור משלחת הקהילה היהודית מבולטימור באשקלון

בכירים מהקהילה היהודית בבולטימור בביקור בעיר אשקלון

הבוקר התקיים ביקור סולידריות ותמיכה בתושבי העיר אשקלון מצד בכירים מהקהילה היהודית בבולטימור. במהלך הביקור הוצגו להם הצרכים של תושבי העיר בעת ימי הלחימה, וכן את פעילות המתנדבים שעובדים מסביב לשעון. ראש העיר תומר גלאם הודה לבכירי הקהילה על תרומתם מאז החלה הלחימה, והביע את הערכתו הרבה

פורסם בתאריך: 23.11.23 14:50

     

משלחת של 12 נציגים בכירים מהקהילה היהודית בבולטימור, הגיעה לעיר אשקלון כדי להביע תמיכה בתושבים ולעמוד מקרוב אחר צרכי העיר. בין המבקרים במשלחת – ראש המשלחת יהודה נויברגר, יו״ר הקהילה היהודית חבר הסנט האמריקאי, סנדי רוזנברג, רבנים ונציגים מארגונים מובילים בבולטימור.

 

 

 

חברי המשלחת ביקרו במספר מרכזים בעיר, ביניהם המרכז העירוני לנוער המשמש כחמ"ל בתקופת המלחמה, שם נפגשו עם ראש העיר ומנכ״ל העירייה חזי חלאויה. בפגישה נכחו גם בוגרי תוכנית דילר של שותפות אשקלון-בולטימור, המתנדבים בימים אלו במסגרת סיירת המורל ומשמחים ילדים במקלטים וקשישים בבתים.

ביקור משלחת הקהילה היהודית מבולטימור באשקלון

ביקור משלחת הקהילה היהודית מבולטימור באשקלון

במהלך הפגישה הציגה דפנה עמירה ביטון, מנהלת אגף תנו"ס המנהלת בחירום את צרכי העיר מול התרומות והמענקים, את הפעילות של מערך המתנדבים ושל צוות העובדים שעובדים מסביב לשעון לטובת חלוקת ארוחות חמות, משחקים למקלטים, והפעלות לילדים.

בסיכום הפגישה הודה ראש העיר בשמו ובשם תושבי אשקלון על התמיכה הגדולה והמיידית של הקהילה היהודית בעיר אשקלון ותושביה, שהיו מהראשונים שנרתמו להעביר תרומות לעיר שכללו ציוד חירום ומגוניות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר