סיירת המורל למען תושבים וותיקים
סיירת המורל למען תושבים וותיקים

סיירת המורל של עיריית אשקלון ביוזמה למען תושבים וותיקים

יוזמה חדשה של עיריית אשקלון יצאה לדרך, באמצעות החברה העירונית וסיירת המורל, למען תושבים וותיקים. במסגרת היוזמה, סייעות צמודות הוסבו לתפקיד מבורך, של ביקור תושבים וותיקים ומתן אוזן קשבת, על מנת להפיג את בדידותם במהלך ימי הלחימה. במקביל, עיריית אשקלון קוראת לתושבים לשים לב במיוחד לשכנים המבוגרים בסביבתם ולשאול לשלומם. במידה ומתעורר חשד כלשהו יש לפנות לעירייה או לגורמי החירום

פורסם בתאריך: 20.11.23 11:34

     

סיירת המורל של החברה העירונית יוצאת בימים אלו להפיג את בדידותם של תושבים וותיקים בעיר כתוצאה מימי הלחימה הממושכים. החברה העירונית הסבה לטובת הפרויקט את הסייעות הצמודות, שיגיעו עם עוגה לכל בית תושב וותיק, ויהוו אוזן קשבת עבורם.

 

מטרת הפרויקט היא להגיע לכמה שיותר תושבים וותיקים בעיר, לשם כך, החברה העירונית ערכה תיאום מול מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, על מנת לקבל פרטים ומידע נוסף על תושבות ותושבים ותיקים אשר אינם נמצאים במאגרים של החברה העירונית על מנת להגיע לכמה שיותר.

יצוין כי המטפלות מותאמות לאוכלוסייה עמה הן נפגשות, וקיים סנכרון מלא בין תושבים ותיקים דוברי רוסית, אמהרית או עברית, לבין מטפלות אשר דוברות גם כן את אותה השפה.

בנוסף, החברה העירונית ממשיכה להפעיל את עובדי מועדוני היום והעובדים הסוציאליים ליצירת קשר באופן יומיומי עם התושבים הוותיקים ודאגה לרווחתם. בשבוע שעבר, ערכה החברה העירונית חלוקת כרבוליות לתושבים הוותיקים עד פתח ביתם וזאת על מנת לתת להם תחושת קרבה ואכפתיות ולעמוד מקרוב אחר צרכיהם.

עיריית אשקלון קוראת לתושבים לשים תשומת לב יתרה לשכנים המבוגרים בסביבתם ולשאול לשלומם. במידה ומתעורר חשד כלשהו יש לפנות לעירייה או לגורמי החירום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר