עצרת תמיכה בבולטימור
עצרת תמיכה בבולטימור

"דאגה בלתי פוסקת": עצרת תמיכה ועשרות תרומות מבולטימור לאשקלון

אירוע שנתי של שותפות אשקלון-בולטימור, הפך להיות עצרת תמיכה בישראל בעקבות המצב הביטחוני. תושבת אשקלון סיגל אריאלי, מנהלת השותפות, השתתפה בעצרת יחד עם בתה וסיפרה על החיים באשקלון תחת האיום. בתוך כך, הקהילה היהודית בבולטימור פתחה קרן תרומות לעיר, ותרמה בין היתר מיגוניות, מזרנים למקלטים, ערכות עזרה ראשונה ועוד. מארק טריל, נשיא הקהילה היהודית בבולטימור: "הקשרים האלה הם הבסיס לתמיכה המדהימה ולדאגה הבלתי פוסקת של הקהילה לתושבי אשקלון ומדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 16.11.23 15:02

     

עצרת תמיכה בישראל ואשקלון התקיימה לפני מספר ימים בבולטימור, ע"י הקהילה היהודית, בהשתתפות 150 אנשים. באירוע השתתפו סיגל אריאלי – מנהלת שותפות אשקלון בולטימור, ובתה גילי, שסיפרו את סיפורן וסיפורה של העיר אשקלון ממקור ראשון, ועל המשמעות והחשיבות של הקשר בין שתי הקהילות במיוחד בזמנים אלו. "היה חשוב לנו להגיע ולהודות באופן אישי לכל אחד מחברי הקהילה על התמיכה החזקה שלכם בעיר אשקלון", הן אמרו. "זה לא מובן מאליו. כל התושבים מודים לכם".

 

מאז פרוץ המלחמה ב-7.10, התגייסו חברי הקהילה היהודית בבולטימור לתמוך בישראל ובאשקלון בפרט, ופתחו קרן תרומות עבור התושבים. מארק טריל, נשיא הקהילה היהודית בבולטימור, נמצא בקשר שוטף עם ראש עיריית אשקלון כדי להביע תמיכה ולשמוע על הצרכים המידיים של העיר.

עצרת תמיכה בבולטימור

עצרת תמיכה בבולטימור

חבריי הקהילה ארגנו תרומות, ביניהן מיגוניות, מזרונים למקלטים, תאורת חירום, מטענים, ווסטים וקסדות לצוותי מתנדבים בחירום, ערכות עזרה ראשונה ומצלמות אבטחה. כדי לשמח את הילדים במקלטים נתרמו משחקים, צעצועים, ערכות יצירה וכל מה שיספק הפוגה במקלטים עבור ילדי העיר.

עצרת התמיכה שהתקיימה לפני מספר ימים הייתה אמורה להיות אירוע שנתי של השותפות בבולטימור. העצרת התקיימה במקום, עקב המצב הביטחוני בעיר. במהלך העצרת, סיפר נשיא הקהילה על הקשרים האישיים שנוצרו בין תושבי הערי אשקלון לתושבי הקהילה היהודית בבולטימור במשך שני עשורים.

תרומות מבולטימור לאשקלון

תרומות ומכתבים מבולטימור לאשקלון

"הקשרים האלה הם הבסיס לתמיכה המדהימה ולדאגה הבלתי פוסקת של הקהילה לתושבי אשקלון ומדינת ישראל", אמר. "יושבי ראש השותפות מירב חדי-חיון, וניסים נחום, עומדים בקשר יומיומי עם יושבי הראש של השותפות בבולטימור, ומחזקים זה את זה".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר