עיריית אשקלון
עיריית אשקלון

דרישה מעיריית אשקלון: לחשוף את אופן חלוקת ההטבות לתושבים

שגיב פלאו, המועמד למועצת העיר מטעם רשימת 'מופת', פנה לעירייה בדרישה להציג את הרשומות שלפיהן הוענקו הטבות ומענקים לתושבי העיר במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' וזאת על רקע טענות לחלוקת הטבות לא שוויונית

פורסם בתאריך: 15.11.23 09:34

     

שגיב פלאו, המועמד למועצת העיר מטעם הרשימה של איתי סהר, שלח מכתב לעיריית אשקלון בדרישה להציג את הרשומות לפיהן קיבלו תושבי אשקלון מענקים ביטוח לאומי, הטבות ופינוי לבתי מלון.

מכתבו נשלח על רקע טענות של תושבי העיר כי הטבות אלו ניתנו בעדיפות לגורמים מקורבים או כאלה שהם עובדי עירייה. "הנהלת העיר צריכה לשמוח על ההזדמנות להרגיע את הטענות הקשות הללו", נכתב.

כידוע, מאז תחילת הלחימה הועברו מספר הטבות לתושבי העיר אשקלון, ביניהן פינוי לבתי מלון, חלוקת מענקים, תווי קניה, ומזון מהחמ"ל העירוני. אלא שתושבים רבים דיווחו כי חלוקת ההטבות בוצעה משיקולים זרים.

תושבים רבים מתעקשים כי חלק גדול מההטבות הללו כלל לא הגיע ליעדן, אלא חולקו למקורבים לעירייה ולפעילי בחירות של תומר גלאם, בעוד תושבים חסרי מיגון הזקוקים לכך באמת, הופקרו. שמועות דומות סובבות את הפעילות בחמ"ל העירוני ואפילו את חלוקת תווי הקניה שהגיעו לעיר.

העירייה כבר הגיבה לטענות הללו בהכחשה גורפת, אך את פלאו זה לא מספק.

כותב המכתב, שגיב פלאו

כותב המכתב, שגיב פלאו

על פי המכתב נדרשת עיריית אשקלון למסור את כל הרשומות לפיהן הועברו הטבות לתושבי העיר, ביניהן רשומות לפינוי לבתי מלון, רשומות שהועברו על ידי העירייה לביטוח לאומי לתשלום מענק חלף הפינוי, רשומות על פיהן בוצעה חלוקת תווי קניה וכן את הרשומות על פיהן מתבצעת חלוקת המזון בחמ"ל העירוני.

"אנחנו שומעים עשרות עדויות על חלוקה משיקולים זרים ולפעמים ללא תיעוד כלל ומחזיקים גם חלקים גדולים מהרשימות", מסר פלאו. "אנו קוראים לעירייה לפעול בשקיפות ולהעביר את הרשימות ואנו נשקול אם להעביר אותן לגורם מבקר. אם החלוקות בוצעו כדין לא צריכה להיות מניעה למסור את הרשומות ולהרגיע את הציבור. נהפוך הוא, הנהלת העיר צריכה לשמוח על ההזדמנות להרגיע את הטענות הקשות הללו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר