חתולים לאימוץ
חתולים לאימוץ

לאחר שפונו מהכלבייה באשקלון: 9 חתולים בעלי צרכים מיוחדים מחפשים בית

תשעה חתולים מהכלבייה העירונית באשקלון, עברו למתקן המוגן של משרד החקלאות, כדי לפנות מקום לבעלי חיים נוספים שהגיעו מיישובי העוטף. סביבון, שחורי, דיאנה, נייס, אפורי, סברס, טופי, צפרדי ודורה, הם חתולים בעלי צרכים מיוחדים, חלקם חרשים, בעלי 3 רגליים, או בעלי בעיות נוירולוגיות אחרות. הם צריכים בית והמון אהבה. רוצים לאמץ? הנה כל הפרטים עליהם

פורסם בתאריך: 30.10.23 12:15

     

חתולים שפונו מהכלבייה מאשקלון עקב המלחמה, ונמצאים כעת במתקן המוגן של משרד החקלאות, צריכים בית. סביבון, שחורי, דיאנה, נייס, אפורי, סברס, טופי, צפרדי ודורה הם חתולים אהובים, ידידותיים ובעלי צרכים מיוחדים. לכן, חשוב במיוחד שהמשפחה המאמצת של כל אחד מהם תהיה אוהבת וחמה, כדי שהם יוכלו להיקלט ולהסתגל בקלות. כל החתולים מחוסנים, מעוקרים ומשובבים.

החתולים טופלו כנדרש על ידי הכלבייה, והם פונו במטרה לאפשר כניסה וקליטה של בעלי חיים נוספים משטחי הדרום. כל החתולים הועברו כאמור למתקן המוגן של משרד החקלאות, שם נקלטו, עברו סדרת בדיקות, וכעת מחפשים משפחה מאמצת.

 

משרד החקלאות ממשיך לסייע, לרכז ולנתב פינוי וחילוץ של בעלי חיים שנותרו בשטחי העוטף ובצפון הארץ: בעלי חיים אשר נקלעו לאזורי הקרב ובעליהם פונו למקום שלא מאפשר שהיית בעלי חיים, תושבים שנאלצו להשאיר מאחור את חיות המחמד, פינות חי שנותרו ביישובים הללו ועוד. המשרד מהווה מוקד ריכוז מידע, תיאום וניתוב בכל הנוגע לפניות בנושא בעלי החיים באזורי העימות, לצד שאר התחומים שבאחריותו וזמין, 24/7 לכל שאלה או פנייה, בטלפון 6016*.

חתול לאימוץ

חתול לאימוץ

משרד החקלאות מזמין את המשפחות שרוצות לאמץ להתקשר למוקד המשרד הזמין 24/7, בטלפון 6016* או באמצעות כתובת המייל [email protected] . חשוב לציין את כל הפרטים: שם, מספר טלפון ומי החתול/ה שאתם מעוניינים לאמץ.

פרטי החתולים:

סביבון בת 5, נכה, חירשת ובעלת בעיות נוירולוגיות. מפחדת מגבהים, אך ידידותית, אוהבת חום ואהבה.

סביבון החתול

סביבון החתול

שחורי בן 6, נפגע בראשו, בעל סטיית ראש קלה לצד, בעיות נוירולוגיות קלות. אוהב שמרימים אותו כמו תינוק. גדל בגן ילדים, שם למד להיות סובלני, ואפילו לפתוח את המקרר. אוהב להיות בסביבת ילדים.

שחורי החתול

שחורי החתול

דיאנה בת 5, חירשת וקצת פחדנית, לרוב לוקח לה קצת זמן להיפתח. מסתדרת עם בעלי חיים אחרים, ואוהבת חום ואהבה.

דיאנה החתולה

דיאנה החתולה

נייס בת 3, אוהבת בעיקר את הבית וקנאית לסביבתה. אוהבת חום ואהבה.

נייס חתולה

נייס חתולה

אפורי בן 3, איבד את משפחתו בסבב הלחימה הקודם. בעל רק שלוש רגליים, אבל לא מפריע להתנהלותו. אוהב לשחק עם גרביים ושחורים, חברותי, ואוהב מאוד תשומת לב ואהבה.

אפורי החתול

אפורי החתול

סברס בן 10, ננטש על ידי משפחתו הקודמת. חתול רגוע וביתי, שאוהב להתכרבל במיטה. אוהב חום ואהבה.

סברס החתול

סברס החתול

טופי בת 3, נכה ועיוורת וקצת פחדנית. לא אוהבת כשמרימים אותה בהפתעה. אוהבת מקומות גבוהים, ובמיוחד אוהבת לשבת על הכתפיים. ידידותית, ואוהבת חברים רגועים.

טופי חתולה

טופי חתולה

צפרדי בת 3, אוהבת סביבה רגועה ושקטה. מסתדרת עם כולם, אך מעדיפה להיות לבד. אוהבת אהבה וכירבולים.

צפרדי

צפרדי

דורה בת שנתיים וחצי, שקטה, ולא מתעמתת. אוהבת לישון בקופסאות, בעלת  שלוש רגליים, ונבהלת כשמרימים אותה בלי אזהרה. אוהבת חום ואהבה.

חתולה דורה

חתולה דורה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר