סטודנטיות לסיעוד. מימין: סמדר לוי, שני בן דוד, ניקול מירקין, קוטוג'ונב ז'אנה
סטודנטיות לסיעוד. מימין: סמדר לוי, שני בן דוד, ניקול מירקין, קוטוג'ונב ז'אנה

"אומץ ומוכנות להירתם למשימה": סטודנטים לסיעוד מהאקדמית אשקלון מבקשים להתנדב

רוח ההתנדבות בימי הלחימה האחרונים הביאה גם את הסטודנטים מהחוג לסיעוד במכללה האקדמית אשקלון לבקש להתנדב בבתי החולים ברזילי, אסותא, סורוקה ובארגוני הרפואה השונים. ד''ר איליה קגן, ראש החוג לסיעוד: "מוקירים ומברכים סטודנטים שלנו על האומץ והמוכנות להירתם למשימה בימים קשים אלו"

פורסם בתאריך: 11.10.23 17:54

     

סטודנטים מהחוג לסיעוד במכללה האקדמית אשקלון שרק עתה קיבלו את תעודת הרישוי שלהם, מבקשים להתנדב ולהגיע לכל בתי החולים כדי לתת יד למאמץ המשותף. חלק מהם היו במהלך משמרת התנסות במיון בביה"ח ברזילי כבר ביום שבת בבוקר ועזרו לקלוט את הפצועים הראשונים, כאשר הם עובדים יד ביד עם האחיות במיון.

 

בימים קשים אלה, של מלחמת "חרבות ברזל", רוח ההתנדבות וערך הנתינה הישראלי מתבטאים במלוא הדרם. בחוג לסיעוד של המכללה האקדמית אשקלון מברכים את המתנדבות והמתנדבים שהגיעו להתנדב בביה"ח אסותא אשדוד, בביה"ח ברזילי באשקלון, בביה"ח סורוקה באר שבע ובארגוני הרפואה השונים. ד"ר עו"ד רחלי סילברן מובילה ומנהלת את התיאום של ההתנדבות עם המוסדות הרפואיים.

"אנו, כסגל החוג, מוקירים ומברכים סטודנטים שלנו על האומץ והמוכנות להירתם למשימה בימים קשים אלו", אמר ד"ר איליה קגן, ראש החוג לסיעוד, המכללה האקדמית אשקלון. "אנו רואים ערך חשוב בהתנדבות ובעשייה בשעת משבר. מאחלים לכולם ביטחון ושלמות פיסית ונפשית. אנו כאן לסייע במידת האפשר".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר