כנס מעורבות אישית. צילום: אלדד עובדיה
כנס מעורבות אישית. צילום: אלדד עובדיה

מחויבים אישית: מעל אלף תלמידים מאשקלון בכנס ייחודי

מעל אלף בני נוער נחשפו השבוע למגוון תחומי מעורבות חברתית, בכנס מיוחד. בנוסף, השנה, הופקה לראשונה חוברת מידע המאגדת את כל הפעילויות והגופים בהם ניתן להתנדב

פורסם בתאריך: 19.9.23 14:17

     

בימים האחרונים מעל אלף בני נוער, תלמידי כיתות י' ו-יא' מכלל בתי הספר התיכוניים בעיר, התכנסו בהיכל הספורט אשקלון ליומיים של מרתון חשיפת ארגוני ותנועות הנוער, בפני תלמידות ותלמידי העיר העומדים בפני תחילת המחויבות האישית השנתית שלהם. לראשונה השנה, לכבוד המאורע, הופקה חוברת המאגדת את כל אפשרויות ההתנדבות הפתוחות בפני התלמידים, על מנת שיוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורם.

 

עיריית אשקלון באמצעות אגף תרבות, נוער וספורט במינהל החינוך שמה לה למטרה בשנים האחרונות לקדם מצוינות לצד ערכים ומקפידה על עידוד התרומה לקהילה בקרב בנות ובני הנוער.

בהתאם לכך, נחשפו התלמידות והתלמידים למגוון הרחב של האופציות הפתוחות בפניהם להתנדבות בשנה הלימודים הקרובה, ביניהם עשרות ארגונים ותנועות נוער הפועלות בעיר אשקלון מזה שנים רבות. באירוע הוקמו דוכני התנדבות רבים ובנות ובני הנוער יכלו לשאול את הנציגים שאלות, להעלות בפניהם התלבטויות ולקבל סיוע והכוונה שתעזור להם למצות את יכולותיהם גם במהלך ההתנדבות.

כנס מעורבות אישית. צילום: אלדד עובדיה

כנס מעורבות אישית. צילום: אלדד עובדיה

לאחר חשיפת ההישגים המרשימים של תלמידות ותלמידי אשקלון בזכאות לבגרות, עולה מהתמונה החינוכית כי אשקלון מובילה גם באחוזי הזכאות לבגרות חברתית בישראל – מעמד שנשמר לעיר בשנים האחרונות ברציפות ואף נמצא במגמת עלייה – בשנת התשפ״ב עלה ב-2.6% לנתון מדהים של 86.6% לעומת שנת התשפ״א.

לנוחיות המתנדבים, השנה לראשונה הופקה חוברת מעורבות חברתית הפורסת את מכלול אפשרויות ההתנדבות הקיימות באשקלון וניתן לעיין בה בכל עת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר