קציני אמ"ן ברונסון אשקלון
קציני אמ"ן ברונסון אשקלון

קציני אמ"ן מהפריפריה בהרצאה מעוררת השראה בבה"ס באשקלון

קציני אמ"ן ילידי הפריפריה הרצו לתלמידי רונסון באשקלון כיצד הצליחו בתפקידם, ונתנו להם טיפ אחד חשוב: תשקיעו בלימודים. יוזמי ההרצאה הם עמותת 'גשרים': "עשינו זאת מתוך ההשקפה שאפשר גם אחרת, ומתוך האמרה כי אתה יכול ללמוד הכל ולבחור לעשות מה שתרצה, זאת במידה ויש לך את הכלים המדויקים''

פורסם בתאריך: 14.9.23 17:41

     

בה"ס רונסון באשקלון אירח קציני אמ"ן (אגף מודיעין) ילידי הפריפריה, שהגיעו להרצאה מיוחדת מטעם עמותת 'גשרים', שיזמה את 'יום אמ"ן בקהילה'. מטרת ההרצאה היא להעניק השראה לתלמידי אשקלון, כך שיוכלו לראות שלא משנה מאיפה מגיעים, ניתן להצליח ולהגיע רחוק.

 

עמותת "גשרים", פועלת מאז חודש ינואר האחרון במספר בתי ספר באזור אשקלון, שמה דגש על מוביליות חברתית בפריפריה, ומכינה את בני הנוער הצעירים לחיים הבוגרים. מדריכי העמותה ראו לנכון להנגיש עבור התלמידים הזדמנות פז לפגוש קצינים מוערכים, שהחלו את דרכם המקצועית מאותה נקודת פתיחה כמו תלמידי העיר אשקלון.

קציני אמ"ן ברונסון אשקלון

קציני אמ"ן ברונסון אשקלון

הקצינים זכו לספר לתלמידים על עצמם ועל מסלול חייהם תוך שהם שמים דגש על "הרצף החינוכי". הם חידדו לתלמידים כיצד ההשקעה בלימודים כבר בגיל הצעיר, תשפיע בעתיד הרחוק על התלמידים כשהם יהיו לפני שירות הצבאי שלהם. "הפעולות שלכם עכשיו, ישפיעו על העתיד שלכם", טענו הקצינים, שרבים מהם נאלצו להתמודד בילדותם עם אתגרים לא פשוטים. כמו כן, סיפרו הקצינים לתלמידים המסוקרנים כיצד גם הם כמוהם, יכולים לשאוף כמה שיותר גבוה ולהצליח בחייהם לו רק ישקיעו מזמנם במקומות הנכונים, כמו בבית הספר לדוגמא.

התלמידים מצידם שאלו שאלות חשובות ורלוונטיות ביותר עבור התוכנית, וכמובן גם למדו על עצמם כיצד הם יכולים להצליח בעתיד ולמצוא את מקומם בדרגים הגבוהים ביותר בצבא.

"היה חשוב לנו להביא לתלמידים קצינים, שלאו דווקא "יקושרו" באופן אוטומטי ליחידות אמ"ן. אלו קצינים שמגיעים מפריפריה גאוגרפית וחברתית, כאלו שלא בהכרח הרחיבו מדעים בתיכון, או אנגלית ומתמטיקה ברמה הכי גבוהה ועדיין הצליחו להגיע לאמ"ן", אמרו בעמותת גשרים. "עשינו זאת מתוך ההשקפה שאפשר גם אחרת, ומתוך האמרה כי אתה יכול ללמוד הכל ולבחור לעשות מה שתרצה, זאת במידה ויש לך את הכלים המדויקים".

"תוכנית גשרים של יחידה 8200 פועלת זו השנה השנייה בבית ספרנו", הוסיפה מנהלת חטיבת הביניים לירז אטיאס. "התוכנית מאפשרת לתלמידי החטיבה להתנסות בעולמות טכנולוגיים של תכנות וסייבר. אך מעבר לכך התוכנית מחזקת את תחושת המסוגלות והמוטיבציה של התלמידים ומעודדת לגיוס משמעותי לצה"ל ואנו רואים זאת כיעד בית ספרי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר