כנס לנציגי מוקד 106. צילום: אלדד עובדיה
כנס לנציגי מוקד 106. צילום: אלדד עובדיה

"עלינו לשמור על סטנדרטים גבוהים": כנס לנציגי מוקד 106 באשקלון

נציגי אגף קשרי קהילה והמוקד העירוני 106 השתתפו בכנס ייחודי שנערך על מנת לשפר ולייעל את מתן השירות. הם קיבלו כלים להתמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, וברכות על הזכייה במקום הראשון בתחרות 'מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול'

פורסם בתאריך: 5.9.23 21:14

     

כנס מוקדנים לעובדי אגף קשרי קהילה והמוקד העירוני 106 התקיים אתמול, במטרה להקנות כלים שירותיים לנציגי השירות ברשות, מיומנויות שונות להתמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, הובלת שיחות שירות, שפה חיובית ועוד.

 

הכנס נפתח בשיחה עם מנהלת האגף אושרה צרויה ימין, ומנהל המוקד העירוני, אריה אוחיון. מנהלת האגף, הציגה את השינויים שבוצעו לאחרונה לשיפור השירות והפרויקטים שבקנה שמטרתם להמשיך ולייעל את השירות הניתן לתושבים בהתאם למדיניות הכוללת של הרשות.

כנס לנציגי מוקד 106. צילום: אלדד עובדיה

כנס לנציגי מוקד 106. צילום: אלדד עובדיה

בנוסף, שיבחה צרויה ימין את עובדי האגף על הזכייה השנה במקום הראשון בתחרות 'מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול'. "ביחד, אנחנו יכולים להפוך את הארגון שלנו למוביל בתחום השירות ואף הוכחנו זאת השנה. לאחר עבודה מאומצת, נחישות ופרויקטים מחוללי שינוי קטפנו השנה את המקום הראשון בתחרות "מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול".

מאורע מרגש שהגענו אליו בזכות עבודת הצוות בין המחלקות באגף ומול האגפים השונים בעירייה. עם השגת המקום הראשון, זו גם אחריות גדולה, עלינו לשמור על סטנדרטים גבוהים, להמשיך לשפר ותמיד לחשוב קדימה. המשיכו להעניק שירות מיטבי, להיות מקצועיים, אדיבים ויעילים. ביכולתנו להשפיע ולהיות שותפים ביצירת החוויות הטובות ביותר לתושבינו. תודה מקרב לב, למנהל המוקד, אריה אוחיון ולכם, הצוות שעומד מאחוריו, על המחויבות והמאמץ שאתם משקיעים בכל יום ותודה לנציגי השירות בפניות הציבור שמבצעים בקרות ומטפלים בפניות התושבים בערוצים השונים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר