הוקרה לספורטאי ג'ו ג'יסטו. צילום: אלדד עובדיה
הוקרה לספורטאי ג'ו ג'יסטו. צילום: אלדד עובדיה

עיר של אלופים: ספורטאי אשקלון קיבלו תעודות הערכה

עיריית אשקלון העניקה תעודות הוקרה לספורטאי המועדונים השונים באשקלון שהגיעו להישגים מרשימים בתחומם. גם המאמנים זכו להערכה ותודה. מנהל מחלקת הספורט באגף תנו"ס, מרסלו בורדמן: "ישר כח לא רק לספורטאים אלא גם למאמנים, ולמתנדבים המלווים אותם"

פורסם בתאריך: 24.8.23 20:38

     

ספורטאי מועדוני הג׳יו ג׳יטסו ברזילאי, אלופי הסיוף של הפועל עירוני אשקלון והכדורגלנים של קבוצת הנערים ג' של מכבי אשקלון קיבלו תעודת הערכה מעיריית אשקלון על הישגיהם המרשימים בספורט.

 

ראשונים להענקת התעודה היו הספורטאים של המועדון סיוף הפועל עירוני אשקלון, על זכייתם המרשימה בתואר אלופי ישראל הרשמיים לעונת 2022-2023.

לאחר מכן, הוענקו תעודות לספורטאים יהונתן נמסדזה וקמילה קוזלן שהגיעו יחד עם מאמנם, דני גורילאשוילי על זכייתם באליפות ישראל בג׳יו ג׳יטסו.

הוקרה לנערי מכבי. צילום: אלדד עובדיה

הוקרה לנערי מכבי. צילום: אלדד עובדיה

התעודות הוענקו לויקי אוסיפוב, אלופת ישראל 2023 בקטגוריית דקר נשים, דוד פרומגרץ, אלוף ישראל 2023 בקטגוריית חרב גברים, טטיאנה טלי וולוך, אלופת ישראל 2023 בקטגוריית דקר נשים צעירות, אברבוך לב, מחזיק גביע המדינה 2023 בקטגוריית דקר גברים ולנועה פרידמן, אלופת ישראל עד גיל 21 בקטגוריית דקר נשים.

כמו כן, על זכייתם באליפות ישראל 2023 בקבוצת חרב גברים הוענקו תעודות גם לדוד פרומגרץ, כצנלסון ירין, בונפלד קונסטנטין וגורביץ ארטור וכן הוענקו תעודות גם לנתנאל כהן, ירוסלב סקלדמן, איילון סוסניצקי, ויקטור קרסטב על זכייתם באלופי ישראל 2023 בקטגוריית קבוצת דקר גברים צעירים. בעירייה הודו גם למאמניהם, מזינה מריה, טרכטנברג רומן, מסלקוב סרגיי וויינר בוריס על עבודתם הקשה והובלת המתאמנים להישגים כה מרשימים.

תעודות הוענקו גם לקבוצת הנערים ג' של מכבי אשקלון אשר זכתה בתואר אלופה ארצית בליגת מחוז דן. כ-26 נערים קיבלו תעודות על הישגם המרשים כאות הערכה לעבודתם הקשה והמאומצת. נערי הקבוצה הינם יואב כהן, לירן חסן, איתי ונונו, ליאב בלאיי, רונן דוידוביץ, אור רחמני, אדריאן ניקיטה, דביר חזן, אורי שלומאיי, שביט כחלון, קווין פיטוי, שליו אסקיאס, רון גבאי, בנג'מין ארגליס, בן גניש, נאור לוי, טוהר אליו, דניס סטולברג, נועם גבאי, איתי טאוב, נועם סאסי, אפיק אלימלך, נדב כהן, נדב ביטון, נוי פרטוש ורום זייליק.

הוקרה למועדון הסיף. צילום: פוטו יוסי את עוזי

הוקרה למועדון הסיף. צילום: פוטו יוסי את עוזי

"אני מאוד שמח שאנו מצליחים להמשיך עם המסורת שקבענו – לקיים קבלת פנים וחלוקת תעודות הוקרה לספורטאים המייצגים את אשקלון וזוכים בתואר אלופי ישראל או מחזיקי גביע המדינה", אמר מנהל מחלקת הספורט באגף תנו"ס, מרסלו בורדמן. "מאוד חשוב לנו שהספורטאים יקבלו את הכבוד הראוי להם על כל ההשקעה והמאמץ שהם עושים על מנת להגיע לרמות הגבוהות. היה בוקר מרגש בו נפגשנו עם אלופי ישראל בג'יוג'יטסו, אלופי ישראל בדקר ובחרב, (מקצועות מתוך ענף הסיוף) וקבוצה המחזיקה בגביע המדינה בכדורגל. יישר כח לא רק לספורטאים אלא גם למאמנים, ולמתנדבים המלווים אותם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר