גפן קרני, החמישי מימין. צילום: אטלס גוניור
גפן קרני, החמישי מימין. צילום: אטלס גוניור

"התנסות מדהימה": תלמיד מהמרכז למחוננים באשקלון הציג בכנס טכנולוגיה והייטק

מול 100 יזמים ואנשי עסקים, הציג גפן קרני, תלמיד בן 14 מהמרכז למחוננים באשקלון, את תוצריו במסגרת פרויקט אטלס ג'וניור - חומר חיטוי שיסייע לאסטרונאוטים לבצע ניסויים מוצלחים יותר בחלל. גפן: "זו התנסות מדהימה, מעניינת ומשמעותית של היחשפות לעולם ההייטק"

פורסם בתאריך: 7.8.23 21:45

     

תלמידי אטלס ג'וניור הציגו לפני מספר ימים את המיזמים עליהם עבדו בחודשים האחרונים, בפני 100 יזמים ואנשי עסקים, בכנס יזמות וחדשנות ב'מרכז אפריקה'. בין התלמידים שהציגו בכנס היה תלמיד מכפר סילבר הלומד במרכז למחוננים אשקלון.

 

אטלס ג'וניורס "Atlas Juniors" הינו מיזם חינוכי פורץ דרך המפגיש בין תלמידים מוכשרים ומחוננים לחברות הסטארט-אפ המובילות בישראל. המיזם לקח חלק בשבוע שעבר בכנס של שגרירות ישראל ביואנדה, בירת קמרון, בסמינר שהוקדש לטכנולוגיה ולהייטק הישראלי. התלמידים המשתתפים במיזם הציגו את הפרויקטים עליהם עבדו עם צוות המחקר וההנהלה של חברות הסטארטאפ.

הפרויקטים שהוצגו בוצעו בחברת ווטרג'ן המתמחה בהפקת מים מהלחות באוויר ובחברת ספייספארמה המבצעת ניסויים ביולוגיים וכימיים בחלל באמצעות מעבדות על צי'פ הנשלטות מכדור הארץ.

הכנס במרכז אפריקה. צילום: אטלס גוניור

הכנס במרכז אפריקה. צילום: אטלס גוניור

גפן קרני, בן 14, תלמיד מכפר סילבר ומהמרכז למחוננים באשקלון היה בין התלמידים שהציגו בכנס, וסיפר על ניסוי חיטוי אותה ערכה הקבוצה בחברת SpacePharma. בניסוי זה נבחנו שיטות חיטוי שונות ושילובן על מנת לאפשר לחברה להבטיח הצלחה גדולה יותר של הניסויים בחלל.

"התרומה המשמעותית ביותר בעיני הייתה החשיפה מקרוב לעולם ההייטק", אמר גפן על תרומת המיזם עבורו. "במקרה שלי אנשי החברה הציגו בעיה איתה הם מתמודדים ויחד איתם תכננו וביצענו ניסוי שתורם באופן ישיר לפעילות של SpacePharma – החברה שהייתי בה. זו התנסות מדהימה, מעניינת ומשמעותית של היחשפות לעולם ההייטק".

כלל הפרויקטים יוצגו באירוע פרס האטלס שיתקיים השנה ב-14.11 בבורסה לניירות ערך בתל אביב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר