יעקב מושיאשווילי (ימין), ואלי לחזיאל. צילום: אלדד עובדיה
יעקב מושיאשווילי (ימין), ואלי לחזיאל. צילום: אלדד עובדיה

לפני סיום: אלי לחזיאל יחליף את יעקב מושיאשווילי כיו"ר יד לבנים באשקלון

חילופי תפקידים ביד לבנים באשקלון. יעקב מושיאשווילי, שכיהן בתפקיד בשנים האחרונות, מסיים את תפקידו, ובמקומו יכהן כיו"ר אלי לחזיאל. ראש העיר אירח אותם בלשכתו הבוקר ואיחל להם דרך צלחה

פורסם בתאריך: 11.7.23 21:38

     

יו"ר יד לבנים יעקב מושיאשווילי מסיים את תפקידו לאחר שכיהן בתפקיד במשך שנים. כעת הוא מעביר את השרביט ליו"ר הנכנס – אלי לחזיאל. בפגישה עם ראש העיר הבוקר, שניהם קיבלו את ברכת הדרך.

 

יעקב מושיאשווילי כיהן כיו"ר יד לבנים בארבע השנים האחרונות והוא בעצמו אב שכול אשר איבד את בנו, נתנאל ז"ל שנפל בקרב עם מחבלים לפני אחד עשר שנה. בשנים האחרונות סייע והיה שותף מלא בפעולות גדולות אשר נעשו במתחם 'יד לבנים' אשקלון, ביניהם פרויקט שדרוג רחבת 'יד לבנים'.

גם לחזיאל הינו אב שכול אשר איבד את בנו ששירת בגבעתי בשנת 2001, ופעיל מאוד בעמותת 'יד לבנים' המקומית. בשנים האחרונות, היה לחזיאל אחראי על מתחם בית העלמין הצבאי והקפיד על טיפוחו בדקדקנות ואף פעל להתקנת מצלמות במתחם שימנעו ונדליזם וגניבות.

הכל כבר מוכן. רחבת יד לבנים לפני זמן קצר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

״לאחר תפקוד של 4 שנים ומעלה כיו״ר יד לבנים בסניף אשקלון, ברצוני להודות לראש העיר ואנשי משרדו על השת״פ והעזרה הרבה למען המשפחות, ותודה מיוחדת לגב׳ אוסנת שובל ואנשי משרדה על העזרה ושת״פ בכל העשייה למשפחות אשר התבטא בטיולים, מסיבות, חוגים ועוד", אמר מושיאשווילי. "ברצוני להודות לחברי הוועד על העבודה המשותפת והסיוע במימוש כל היעדים, ואחרונים למשפחות היקרות אשר נתנו בי ובחברי הוועד אמון והגיעו לפעילויות אשר תרמו לגיבוש ואחווה של רעות וחברות בקרב המשפחות. מאחל למר אלי לחזיאל המון הצלחה בתפקיד״.

יו"ר יד לבנים הנכנס, אלי לחזיאל הוסיף: "הייתה פגישה מדהימה עם ראש העיר ואסנת שובל שמלווה את הורי השכול בצורה מדהימה מזה שנים. אני רוצה להודות לראש העיר על ימי הזיכרון והפעילות שלנו עבור משפחות השכול והפרחים להם הוא דואג בכל יום זיכרון. אני מצפה להמשך עבודה משותפת ופוריה עם הרשות עבור אותם משפחות שאיבדו את היקר להם מכל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר