מנהלת חדשה לאורט מקיף א. רחלי עמר
מנהלת חדשה לאורט מקיף א. רחלי עמר

כן, המנהלת: רחלי עמר תנהל את אורט מקיף א'

רחלי עמר, ששימשה כמנהלת חטיבת הביניים והחטיבה העליונה באורט מקיף א', תכהן כעת כמנהלת בית הספר ותחליף את אורית בלאו-פנחס שפורשת לגמלאות. עמר: "נמשיך להוביל למצוינות אישית וחברתית במסירות ובאהבה"

פורסם בתאריך: 3.7.23 21:43

     

אשת החינוך רחלי עמר, תנהל את תיכון אורט מקיף א', ותחליף את המנהלת היוצאת, אורית בלאו-פנחס, שפרשה לגמלאות לאחר שנים רבות במערכת החינוך. עמר שימשה בשנים האחרונות כמנהלת חטיבת הביניים ולאחר מכן כמנהלת החטיבה העליונה של בית הספר אורט עירוני א'. היא פועלת על פי תפיסה פדגוגית המשלבת בין מצוינות וערכים, יזמות וחדשנות – תוך שיתוף מירבי של קהילת בית הספר.

 

 

לעמר ניסיון של שנים במערכת החינוך והיא בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת בן גוריון, ובוגרת התכנית להכשרת מנהלים של מכון 'אבני ראשה'.

רחלי עמר. מנהלת אורט מקיף א

רחלי עמר. מנהלת אורט מקיף א

"אני נרגשת לקראת קבלת התפקיד המשמעותי והחשוב של ניהול אורט מקיף א, ובטוחה שיחד עם הצוות החינוכי, הרשות, הרשת והפיקוח, נמשיך להוביל למצוינות אישית וחברתית במסירות ובאהבה", אמרה המנהלת הנכנסת.

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט בירך אותה על כניסתה לתפקיד: "בית הספר עירוני א' הינו בית ספר מוביל בתחומו אשר דוגל בשאיפה למצוינות ובערכים של מינהל החינוך ועל כן אני בטוח כי מתוך ניסיונה והכרותה של רחלי עם בית הספר, היא תצליח למלא את התפקיד בהצלחה ולקדם את תלמידות ותלמידי בית הספר אל עבר הישגים נוספים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר