מקסים שמעוני ז"ל

הותיר אחריו אישה ושני ילדים: מקסים שמעוני הוא ההרוג באסון באלעפייה

רק לפני מספר ימים התרגש מקסים ללוות את בנו לבקו"ם והיום הוא נהרג הפיצוץ שהתרחש במקום עבודתו. "הוא היה אדם טוב מאוד, איש מיוחד שכולם אהבו אותו"

פורסם בתאריך: 18.6.23 20:27

     

מקסים שמעוני בשנות החמישים לחייו, הוא העובד שנהרג היום בפיצוץ במאפיית אלעפייה שבשכונת מגדל באשקלון.

עדיין לא נקבע מועד להלוויתו. הוא הותיר אחריו אישה ושני בנים.

רק בשבוע שעבר התגייס בנו הגדול לצה"ל והוא לקח יום חופש כדי ללוות אותו לבסיס. "הוא התרגש לקחת אותו לבסיס", סיפר מכר שלו, "והוא סיפר בשמחה שהבן שצריך להגיע לשבת".

שמעוני עבד זמן רב באלעפיה ובתקופה האחרונה אף קודם בעבודתו. מספרים שהוא היה אהוב על כל העובדים במקום. "הוא היה אדם טוב מאוד, איש מיוחד שכולם אהבו אותו. הוא היה שומר מצוות, מקפיד על הכל", סיפר אדם שעבד איתו.

אלעפייה היום

אלעפייה היום

אלעפייה היום

אלעפייה היום

אלעפייה היום

אלעפייה היום

היום בצהריים, אמנון, משגיח הכשרות של המאפייה שעבד לצד מקסים, יצא מהמקום כדי להתפלל מנחה ואף עדכן את מקסים כי הוא ייעדר לזמן קצר. כמה דקות לאחר מכן התרחש הפיצוץ, חייו של אמנון ניצלו, אך הוא כואב את מותו של חברו, "אני לא מאמין שזה קרה לו. דיברתי איתו לפני שיצאתי. כואב הלב, איזה בן אדם הוא היה".

רק בשנה שעברה איבד מקסים את אחיו, ששון ובני המשפחה קמו משנת האבל לפני כמה חודשים.

תיעוד שפורסם מוקדם יותר גילה כי במקום היה יכול להתרחש אסון גדול פי כמה – שני ילדים ואדם נוסף עברו במקום רגעים ספורים לפני הפיצוץ שריסק והעיף את הקיר של המאפיה.

"אני יושב ופתאום שומע מה זה בום חזק", סיפר עד ראיה, "משהו יותר משל מכונית תופת. רצתי לשם מהר וראיתי שכל המבנה האחורי של אלעפיה נתלש מההדף".

כוחות ההצלה שהגיעו למקום, נאלצו לקבוע את מותו של מקסים במקום. "כשהגענו למקום ראינו הרס רב והמולה רבה", סיפרו חובשי רפואת חירום במד"א לורה זוהר וברק עזרן, "תוך כדי שמירה על בטיחות הצוותים נכנסו אל העסק וראינו גבר שוכב על הריצפה כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

"נמסר לנו כי נשמע פיצוץ מתנור במהלך עבודתו במאפייה ובעקבות כך הוא נפצע אנושות", הוסיפו מיכאל ראשיד ואריאל זוהר חובשי איחוד הצלה, "למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר