הקרנת הסרט לזכרו של אנדרש גוטמן
הקרנת הסרט לזכרו של אנדרש גוטמן

ועכשיו, הסרט: בבה"ס רונסון ממשיכים להנציח את אנדרש גוטמן ז"ל

סרט על חייו ומותו של אנדרש גוטמן, בוגר בה"ס רונסון שנפל במלחמת יום הכיפורים, הוקרן השבוע בבית חברי המשפחה. את הסרט הפיקו תלמידי מגמת תקשורת בבה"ס, שעשו זאת במסגרת מפעל ההנצחה הייחודי לזכרו, כפי שהבטיחה מורה מבה"ס להוריו של אנדרש, טרם הלכו לעולמם. מנהלת בה"ס: "הביטוי 'משפחת רונסון' קיבל משמעות עמוקה יותר"

פורסם בתאריך: 1.6.23 17:41

     

אנדרש גוטמן, בוגר בה"ס רונסון (תגר בשמו הקודם), נפל במלחמת יום הכיפורים, והיה בן 19 בנופלו. לאחר מותו, איבדו ההורים גם את בתם, והיו בצער רב. שנים לאחר מכן, כשהם על ערש דווי, הבטיחה להם מורה בבית הספר, שתדאג להנציח את שמו של אנדרש שהקריב את חייו למען מדינת ישראל. הבטחתה מיושמת בכל שנה בבה"ס רונסון – כשעולים התלמידים לקברו, והיא עלתה מדרגה בשבוע האחרון, כשתלמידי מגמת תקשורת הציגו סרט שהפיקו בשנה האחרונה על חייו ומותו.

 

ביום ראשון השבוע אירחו חברי המשפחה טלי ויוסי גרשי באשקלון, את החברים מהפלוגה של אנדרש וחברי כיתתו להקרנת הסרט לזכרו. לכמה רגעים כולם חזרו לגיל 19, כשאנדרש עוד היה חי, והזמן עמד מלכת, והעיניים לא נותרו יבשות.

בקברו של אנדרש גוטמן

בקברו של אנדרש גוטמן

את הסרט הפיק רועי חייט יחד עם אחראית מגמת תקשורת עדי בן שושן. בהמשך יוקרן הסרט גם לתלמידי בית הספר, שיוודא שמפעל ההנצחה החשוב ימשיך ביתר שאת.

"אני מבקשת להודות למורה נועה נגר על חלקה בהובלת ההנצחה. לעדי בן שושן ורועי חייט שליוו את הפקת הסרט. לתלמידים הנהדרים שלנו ולטלי ויוסי גרשי המארחים", התייחסה לנושא מנהלת בית הספר שרון אטלן. "בחודשים האחרונים נדמה לעיתים שמרוב ויכוחים אנחנו מאבדים את כל מה שלשמו נלחמו ונתנו את חייהם של טובי בנינו. הערב הזה הוא נקודת אור. התלמידים שלנו למדו ערכים כמו רעות, ערבות הדדית, לכידות חברתית ואחוות לוחמים. הערב הביטוי משפחת רונסון קיבל משמעות עמוקה יותר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר