צוות האגף לקשרי קהילה עם האות. צילום: דוברות עיריית אשקלון
צוות האגף לקשרי קהילה עם האות. צילום: דוברות עיריית אשקלון

לשירותך: אגף השירות באשקלון בהובלת אושרה צרויה ימין זכה במקום הראשון

האגף לקשרי קהילה בעיריית אשקלון, המוכר יותר בשמו הקודם כאגף השירות, זכה במקום הראשון בתחרות 'מצוינות בשירות וחווית לקוח' מטעם המרכז הישראלי לניהול. הפרס הוענק על הטמעת תפיסת השירות החדשה ברשות - שירות שמגיע אליך. "הפרס מוקדש לעובדות ועובדי הרשות שפועלים בצורה מקצועית, מסורה ונחושה, בשגרה ובחירום, למען שירות איכותי, אישי ונגיש לתושבי העיר", אמרה מנהלת האגף

פורסם בתאריך: 23.5.23 21:42

     

האגף לקשרי קהילה בעיריית אשקלון זכה היום במקום הראשון בתחרות 'מצוינות בשירות וחוויית הלקוח' של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל). התחרות, המתקיימת מזה שנים, נועדה לעודד קידום והעלאת המודעות לשירות מצוין, לצד הוקרת הארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום.

טקס ההכרזה התקיים במסגרת כנס שירות וחווית לקוח בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל. גם ראש העירייה, תומר גלאם נכח בטקס יחד עם מנהלת האגף לקשרי קהילה, אושרה צרויה ימין ועובדי האגף, אשר עלו לבמה בעת הענקת הפרס והודו על הזכייה החשובה. בקטגוריית השירות במגזר הציבורי התמודדו גם רשויות נוספות, בהן עיריית כפר סבא ועיריית נתניה שזכו במקומות השני והשלישי.

אושרה צרויה ימין

אושרה צרויה ימין

הפרס בקטגוריית שירות במגזר הציבורי הוענק לעירייה, על הובלת מהלכי שירות חוצי ארגון והטמעת תפיסת שירות חדשה ברשות – שירות שמגיע אליך. התחרות כללה מספר שלבים והיה על האגף להציג בפני עשרה שופטים, בהם מנהלים בכירים בעולם השירות, את היעדים שהוצבו ונתונים המעידים על העמידה בהם.

כמו כן, הוצגו המהלכים האסטרטגים שבוצעו מול האגפים השונים להעלאת שביעות הרצון והיוזמות השירותיות החדשות לשיפור השירות לתושב, בהן אוטובוס השירות שפועל מזה שנה, שיתופי פעולה חסרי תקדים עם ארגונים חיצוניים לטובת שירות ייעודי ואישי לתושב, קבוצות ווטסאפ שכונתיות, פרויקטים להנגשת השירות לתושבי הגיל השלישי ומאותגרים טכנולוגית ועוד.

אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

"זהו מעמד מרגש במיוחד. מדובר בכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח וכבוד הוא לנו לקחת בו חלק", מסרה צרויה ימין, "הפרס מוקדש לעובדות ועובדי הרשות שפועלים בצורה מקצועית, מסורה ונחושה, בשגרה ובחירום, למען שירות איכותי, אישי ונגיש לתושבי העיר, בהתאם למדיניות הרשות. ההישג המרשים הזה הוא בזכות שיתוף הפעולה הפורה עם מנהלי האגפים והצוותים המקצועיים שבשטח שעובדים מסביב לשעון על מנת לשרת את התושבים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוות המסור באגף קשרי קהילה, למנהל המוקד העירוני, אריה אוחיון, למוקדנים, לבקרי השטח, לנציגי פניות הציבור, שרואים כל העת את התושב לנגד עיניהם. נמשיך לפעול לשיפור מתמיד בשירות לתושב תוך שימוש בחדשנות ויוזמות שיזניקו את השירות לתושב עוד יותר קדימה".

רה"ע וצוות האגף לקשרי קהילה עם האות. צילום: דוברות עיריית אשקלון

רה"ע וצוות האגף לקשרי קהילה עם האות. צילום: דוברות עיריית אשקלון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר