מתנ"ס נווה אילן
מתנ"ס נווה אילן

זאת לא הפעם הראשונה, הכל היה בהסכמה: זאת גירסתו של אב הבית במתנ"ס

זאת לא הפעם הראשונה שאני עושה דברים כאלה, אבל הכל היה ברצון ובהסכמה - זאת הגירסה של אב הבית במתנ"ס נווה אילן לחשדות נגדו כי ביצע מעשים מגונים בגבר בשנות ה-20 לחייו. "מדובר בהצעה מינית שיצאה מפרופורציה", אמר סנגורו. בית המשפט האריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 19.5.23 16:30

     

אתמול בשעה 16:00 עצרו שוטרי תחנת משטרת אשקלון את אב הבית של מתנ"ס נווה אילן וזאת בחשד לעבירות של ביצוע מעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות.

זה קרה בעקבות תלונה של צעיר בשנות ה-20 לחייו שסיפר במשטרה כי הגיע למתנ"ס נווה אילן לריצוי של שעות עבודה למען הציבור. מי שקיבל את הצעיר היה אותו אב בית ועל פי החשד, הוא הציע לצעיר כי הוא ירשום לו את שעות העבודה וזאת בתמורה לכך שייתן לו לבצע בו מעשים מיניים. כמו כן, הוא אמר לו שיש לו מקום בתוך המתנ"ס שם יוכלו לבצע את המעשים. הצעיר הלך אחריו למקום שהתברר כמחסן שבתוכו יש אביזרי מין, חומרי סיכה ומיטת עיסוי.

חומרי סיכה ואביזרי מין שנתפסו בחדרו של אב הבית. צילום: דוברות המשטרה

חומרי סיכה ואביזרי מין שנתפסו בחדרו של אב הבית. צילום: דוברות המשטרה

אלא שאז, כך על פי התלונה, החל אב הבית לגעת בצעיר ולבצע בו מעשים מגונים. הצעיר נרתע ושאל אותו "מה אתה עושה", ואז נכנס לחרדה ועזב את המקום. למחרת הוא ניגש למשטרה והגיש את התלונה.

אב הבית כאמור, נעצר ובחקירתו טען כי הציע לצעיר את המעשים הללו והצעיר הסכים לכך. "בחקירתו ציין שזה לא פעם ראשונה שהוא עושה את זה אך הכל נעשה בהסכמה, ציין שהיו עוד מספר מקרים עם אנשים נוספים, והכל היה בהסכמה", אמר נציג המשטרה.

היום בצהריים הובא אב הבית באשקלון לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון, כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו ב-7 ימים.

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

סנגורו של אב הבית אמר בדיון כי בסך הכל מדובר "בהצעה מינית שיצאה מפרופורציה".  לדברי הסנגור, "כאשר אדם בגיל הבגירות מציע לבגיר אחר יחסים כאלה או אחרים והאחר מביע הסכמה או עניין ולאחר שהוא אומר לו מה הוא רוצה לעשות והבגיר אומר בסדר ושואל איפה והמציע אומר 'יש לי מקום פה', מבחינת המשיב או כל אדם אחר יש הסכמה להצעה כי הוא הולך לראות. מגיעים לחדר, הוא מבין שיש הסכמה כי הוא יורד איתו למקום אחרי שהוא הציע לו לעשות במקום הספציפי. אין התנגדות, המתלונן לא אומר 'סליחה מה אתה עושה?'. אני מבקש להפריד בין משהו לא מוסרי ולא אתי בין מעסיק לעובד, בקטע הפלילי עד שהוא לא אמר לו אל תיגע בי הוא חשב שהכל בהסכמה כי הוא הגיע למקום. הוא הציע, איפה אתה רוצה לעשות, פה למטה, יורדים למטה והמתלונן לא נרתע ולא אומר לא. רק שהוא נרתע ואמר להפסיק המשיב הפסיק. משיב ללא עבר פלילי, זה הצעה בין שני בוגרים שלקראת סוף המגע אמרו לו לא. אז למה צריך פה מעצר?".

השופט משה הולצמן לא ממש השתכנע וכתב בהחלטתו "שוכנעתי כי קיים חשד סביר, עד כמה שנדרש בשלב זה לצורך הארכת המעצר, שהמשיב עבר את העבירות המיוחסות לו" והארך את מעצר אב הבית ב-5 ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר