מימין לשמאל: מרצה אורחת עו"ס אסתריקה רייס, ד"ר אריאל עזרא וד"ר ענת שליו. צילום: המכללה האקדמית אשקלון
מימין לשמאל: מרצה אורחת עו"ס אסתריקה רייס, ד"ר אריאל עזרא וד"ר ענת שליו. צילום: המכללה האקדמית אשקלון

"למידה משמעותית": סטודנטים מאשקלון ביום הרצאות מיוחד על בריאות הנפש

יום לימודים מרוכז בנושא התמודדות עם בריאות הנפש התקיים במכללה האקדמית אשקלון, עבור סטודנטים לעבודה סוציאלית. ביום המרוכז שמעו הסטודנטים מגוון הרצאות בתחום, יחד עם מופע סטנדאפ של יאנה גוטמן, שסיפרה על התמודדותה עם מחלת המאניה דיפרסיה מול המערכת המקצועית. דיקנית הפקולטה: "יש חשיבות לחוויית למידה מיטיבית"

פורסם בתאריך: 28.4.23 12:00

     

70 סטודנטים שנה ג' מהפקולטה לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית אשקלון, השתתפו בהרצאות מרתקות במסגרת פרקטיקום על בריאות הנפש במהלך יום למידה מרוכז. יום זה – ״תפתח חלון -ידע מניסיון אישי בבריאות הנפש: חלון וחלום" נכלל כחלק מתכנית ההוראה בקורסי הפרקטיקום, שבו מקבלים הסטודנטים כלים פרקטיים למטפל, לעידוד הקשבה פעילה, שליטה בחרדה, תוך תרגול לאורך כל היום.

 

דיקנית הפקולטה, פרופ׳ שיר דפנה תקוע, פתחה לראשונה השנה 14 קורסי פרקטיקום מגוונים בתחומים שונים, ביניהם פרקטיקום בבריאות הנפש, בו הסטודנטים נחשפים לידע מחקרי, ידע מקצועי וידע מניסיון אישי של צרכנים ומשפחותיהם באופן ישיר לאורך כל השנה. את קורסי הפרקטיקום מרכזת ד״ר ענת שליו, שיזמה את היום המרוכז יחד עם מרצה קורס פרקטיקום בריאות הנפש – ד״ר אריאל עזרא וסגנית הדיקנית, ד״ר הגר בינון- צ׳אקי. בהמשך הרצתה עו״ס אסתריקה רייס על מסעה האישי ״הלב על השרוול״, כסטודנטית ועובדת סוציאלית.

יאנה גוטמן במופע סטנדאפ. צילום: המכללה האקדמית אשקלון

יאנה גוטמן במופע סטנדאפ. צילום: המכללה האקדמית אשקלון

בהמשך, נחשפו הסטודנטים למופע סטנד אפ של גב׳ יאנה גוטמן, אשר שיתפה בהומור רב על התמודדותה עם מחלת המאניה דפרסיה והתמודדות אל מול המערכת המקצועית. בסיום היום, גב׳ יערה ישורון, אקטיביסטית חברתית ומחברת הספר ״החיים הם טריגר״, סיפרה על ההתמודדות קרובי המשפחה של מתמודדי נפש, תוך מתן השראה והכוונה לעובד הסוציאלי.

את היום סיכמה פרופ׳ שיר דפנה תקוע, ואמרה "המכללה האקדמית אשקלון רואה חשיבות רבה בהרחבת אופני ההוראה והנעת הסטודנטים לחוויית למידה מיטיבית, מעשירה ובעלת משמעות מעשית".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר