רס"ן תומר וייל. צילום: דובר צה"ל
רס"ן תומר וייל. צילום: דובר צה"ל

"ההערכה הכי גדולה": רס״ן תומר וייל מאשקלון מצטיין ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה

רס״ן תומר וייל מאשקלון קיבל אות הצטייינות מראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף מישל ינקו, בטקס יום העצמאות ה-75 לישראל. תומר: "ההצטיינות חשובה בעיקר לבית. המחיר שהאישה והילדים משלמים בעקבות השירות הצבאי שלי הוא גדול"

פורסם בתאריך: 25.4.23 05:11

     

רס״ן תומר וייל מאשקלון, קצין ההספקה של אוגדת עזה, הוא מצטיין ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף מישל ינקו, ליום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. את ההצטיינות קיבל תומר הודות לעבודתו הקשה והמסורה, אשר מאפשרת את ההתנהלות השוטפת של אוגדת עזה ואת רווחת כלל משרתי האוגדה.

 

תומר התגייס בשנת 2005 לגדוד 51 של גולני, שם היה לוחם במשך 3 שנים. לאחר מכן המשיך בקבע ליחידת אגוז שם שירת כרס״פ. בשנת 2011 יצא תומר לקורס קצינים: ״היה לי חשוב לצאת לקורס קצינים, רציתי להתפתח בתוך המערכת הצבאית ולתרום עוד יותר למדינה״.

רס"ן תומר וייל. צילום: דובר צה"ל

רס"ן תומר וייל. צילום: דובר צה"ל

לאחר מכן המשיך לשרת כסמ״פ ביחידת אגוז, מ״פ בגוד הקשר של פיקוד המרכז, ובמהלך מבצע ׳צוק איתן׳ שירת כמפקד פלוגת הסיוע המנהלתי של גדוד 9 בחטיבה 401, המשיך כמ״פ מפקדה בבא״ח גבעתי וכקל״ח של חטיבת המילואים 646. לאחר מכן יצא לשנתיים לימודים, בהן למד תואר ראשון בלוגיסטיקה, ומאז משרת כקצין ההספקה של אוגדת עזה, שבמקביל אליו עשה תואר שני במנהל עסקים.

״אני אחראי על כל תחום האספקה של אוגדת עזה – מזון, דלק, תחמושת, ציוד והובלות, וגם על איכות וחוויית שירות הלוחם באוגדה", סיפר תומר. "ההרגשה בתפקיד שלי היא שאני מגן על הבית. לשרת באוגדת עזה זה להיות במעגל הראשון שמגן על העוטף וגם על העיר אשקלון. הרגשתי את זה בעוצמה גבוהה במהלך המבצעים האחרונים – ׳שומר החומות׳ ו׳עלות השחר׳. מה שמוביל אותי בתפקיד שלי זה כל הזמן להגביר את המוכנות לחירום, כדי להמשיך לתת את ההגנה הכי טובה שאפשר לכל מי שגר באזור. אני אחראי לנהל ולבקר את כל המעטפת הלוגיסטית שמקבל לוחם שמגיע לגזרה כדי שיהיה מרוצה. אני מאמין שהתוצאה בשדה הקרב נמדדת באיכות המענה שמקבל הלוחם בשגרה. לוחם שטוב לו בשגרה יבצע את המשימה בחירום בצורה טובה יותר".

תומר והמשפחה. צילום: דובר צהל

תומר והמשפחה. צילום: דובר צהל

תומר, בן 37 מאשקלון, נשוי לספיר, איתה התחתן בשנת 2012 והם הורים ל-3. ״ההצטיינות חשובה בעיקר לבית. המחיר שהאישה והילדים משלמים בעקבות השירות הצבאי שלי הוא גדול. הם חלק בלתי נפרד מקבלת ההצטיינות ובלעדי התמיכה שלהם זה לא היה יכול לקרות".

לאחר שנודע לו על קבלת ההצטיינות הבין את ההערכה הגדולה אליו. "בשבילי זאת גאווה עצומה. המוטו שלי הוא ש׳אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח התמדתה״ ולהיות מצטיין אלוף זאת ההערכה הכי גדולה שמישהו יכול לקבל על העבודה שלו, זה נותן תחושה טובה שאתה קצין מוביל, ובשבילי זאת שבירת תקרת זכוכית והבנה שאני מוערך וממשיך להתפתח בצד המקצועי".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר