תלמידי מקיף ה' דרכא
תלמידי מקיף ה' דרכא

"מרגש ומחזק": עיריית אשקלון העניקה שי למשפחות השכולות באמצעות תלמידי מקיף ה' דרכא

תלמידי כיתות י"א ממקיף ה' דרכא סייעו במסירת שי העירייה לחג הפסח למשפחות השכולות. אסנת שובל, ממונה על רווחת המשפחות השכולות: "מייחסים חשיבות גדולה לפעילויות הללו"

פורסם בתאריך: 30.3.23 18:26

     

כמדי שנה מחלקת עיריית אשקלון שי לפסח למשפחות השכולות באשקלון. השנה, כ-300 משפחות קיבלו את שי הפסח שלהם באמצעות תלמידי יא' ממקיף ה' דרכא, שהתגייסו למשימה בהתנדבות מלאה.

למבצע החלוקה קדמו הכנה ושיחות הסברה בקרב התלמידים על ידי מחנכות הכיתה, היועצת והרכזת החברתית בבית הספר, שהסבירו אודות הפרויקט והרגישות הנדרשת בהגיעם לבית המשפחה השכולה. כמו כן, הוסבר לתלמידים על חשיבות הפרויקט במיוחד בימים אלו לפני חג הפסח ויום הזיכרון.

התלמידים המשתתפים בפרויקט התרכזו בבוקר לטקס מרגש שנערך בבית 'יד לבנים' בהשתתפות מנהל האגף לחינוך העל יסודי, צוריאל דביר, סגנית מנהלת האגף למשאבי אנוש, אושרת אפריאט, מנהלת המחלקה לאירועים והממונה על רווחת המשפחות השכולות, אסנת שובל ויו"ר יד לבנים, יעקב מושיאשווילי.

תלמידי מקיף ה' דרכא

תלמידי מקיף ה' דרכא

התלמידות והתלמידים הודו על הזכות לקחת חלק בפרויקט כה מרגש ובעל משמעות ותרמו רבות למערך החלוקה. בנוסף, בשבוע שעבר, יצאו המשפחות השכולות לימי כיף ופינוק במלון 'לאונרדו' ים המלח ובמתחם המרחצאות 'חמי געש'. במהלך ימי הכיף, נהנו המשפחות מארוחת בוקר וצהרים, ממרחצאות המים החמים, מסאונה יבשה ורטובה ומשאר המתחמים להנאתם. ההורים הביעו את התרגשותם לצאת ליום כיף והודו על הארגון והחשיבה עליהם.

"כמידי שנה גם השנה הרשות המקומית יחד עם ועד יד לבנים חילקו שי לחג הפסח השי חולק ע״י תלמידי יא ממקיף ה'. המפגש של התלמידים עם המשפחות הוא רגע מאוד מרגש ומחזק לתלמידים, ובמיוחד למשפחות השכולות, והתלמידים נחשפים לסיפורים האישים של הנופלים", אמר יו"ר יד לבנים, יעקב מושיאשווילי. " בנוסף, נערכו שני ימי כיף בים המלח. החיבור ושיתוף הפעולה בין הרשות המקומית וועד יד לבנים היא ברמה גבוהה, שכל מטרתם היא להוציא את המשפחות משגרת החיים היום יומית ולהכניס להם קצת שמחה".

אסנת שובל מנהלת מח' אירועים וממונה על רווחת המשפחות השכולות: "לנו חשוב לשמח את המשפחות, אני והצוות שלי מלווים את הטיולים ונמצאים שם בשביל המשפחות, הנהלת העירייה והעומד בראשה, ראש העיר תומר גלאם מייחסים חשיבות גדולה לפעילויות הללו וכל העת מחבקים ונמצאים תמיד בשביל  המשפחות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר