פרויקט מרגש במיוחד באורט הנרי רונסון
פרויקט מרגש במיוחד באורט הנרי רונסון

לא נותרה עין אחת יבשה: משחק החידות שריגש את תלמידי אורט רונסון באשקלון

צוות מורי המתמטיקה באורט הנרי רונסון באשקלון ציין את יום הפאי הבינלאומי עם פרויקט חידות מתמטיקה מרגש במיוחד, שדאג להנציח את חללי בית הספר גם בשגרה. המורה למתמטיקה אתי ארנון: "להנציח את חללי צה"ל לא רק ביום הזיכרון אלא להטמיע את מורשתם בחיי היום יום ולזכור, כי אנחנו כאן בזכותם"

פורסם בתאריך: 28.3.23 12:02

     

צוות מורי המתמטיקה בבה"ס אורט ע"ש הנרי רונסון ציינו את יום הפאי הבינלאומי בצורה מרגשת ויוצאת דופן עם פרויקט "מסע בזכרונות" שמטרתו להנציח את חללי בית הספר. במסגרת הפרויקט, על התלמידים היה לפצח חידות מתמטיקה שהובילו אותם לחדר הנצחה של החללים אלחי שטרית ז"ל וקרן רוטשטיין ז"ל, בתוכו שמעו על חייהם ומותם. התלמידים התרגשו כל כך ועין אחת לא נותרה יבשה. ליום המיוחד הגיעו גם ההורים השכולים, ראש העירייה תומר גלאם, יחד עם השותפים למערך החינוך בעיריית אשקלון.

 

בנוסף לפעילות המרגשת, הציגו התלמידים פרויקטים הקשורים בהשפעת המתמטיקה לאורך כל היום, בשילוב תחומי דעת רבים כמו: הבינה המלאכותית, רפואה, הנדסת מכונות, אנרגיה ירוקה, חקלאות, מדעי המחשב, ביוטכנולוגיה, אדריכלות, פיזיקה, כלכלה, אנימציה, משחקים ועוד. בנוסף, חנכו תלמידי החטיבה העליונה תלמידים מחטיבת הביניים, ויחד הכינו פעילויות יצירתיות המלוות בדגמים מקוריים ומרהיבים בנושאים שונים ומגוונים.

יום הפאי באורט הנרי רונסון

יום הפאי באורט הנרי רונסון

הפעילות היא חלק מפעילויות רבות בבית הספר, שמטרתן פיתוח מיומנויות חיוניות הכוללות יכולות קוגניטיביות ובינאישיות המשלבות חשיבה מסדר גבוה – חשיבה יצירתית , חדשנות, חשיבה ביקורתית, סקרנות, פתרון בעיות, קבלת החלטות, עבודת צוות ולמידה עצמאית.

יום הפאי באורט הנרי רונסון

יום הפאי באורט הנרי רונסון

"מעבר לכך שכל תלמיד הפגין את היצירתיות שלו והציג הלכה למעשה את השפעתה של המתמטיקה על חיי היום יום, לפעילות ביום זה הייתה מטרה נוספת", אמרה המורה למתמטיקה אתי ארנון. "המטרה להציג לדור הבא את חשיבות המתמטיקה ולהעביר את המסר, כי המתמטיקה איננה רק נוסחאות כתובות על דף, אלא חלק אינטגרלי מחיי היום יום שלנו, ובכך לקרב את התלמידים למתמטיקה, להציג להם את יופייה המיוחד ואת חשיבותה לחיינו, להפיג את הפחד ולהעצים את החשיבות והעניין, להפיג את חוסר הביטחון ולהעצים את הדמיון והגמישות המחשבתית".

על פרויקט הנצחת החללים הוסיפה ארנון כי "פרויקט יוצא דופן ביצירתיותו ובחשיבותו "מסע בזיכרונות" נועד במטרה להנציח את חללי צה"ל לא רק ביום הזיכרון אלא להטמיע את מורשתם בחיי היום יום ולזכור, כי אנחנו כאן בזכותם".

מנהלת בית הספר שרון אטלן סיכמה את הפעילות ואמרה בגאווה כי "אני שמחה כי המסורת המפוארת של שלל פעילויות מיוחדות יצירתיות ומגוונות ביום הפאי נמשכת זו השנה השישית. אני רוצה להודות לאתי ארנון ולכל העוסקים במלאכה על יום מיוחד ומוצלח במיוחד".

יום הפאי באורט הנרי רונסון

יום הפאי באורט הנרי רונסון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר