המתחרים של מקיף דרכא
המתחרים של מקיף דרכא

מאיפה האנגלית שלי? שתי תחרויות התקיימו במקיף ה' דרכא באשקלון, בשפה האנגלית בלבד

תחרות הנואם המשכנע ותחרות דיבייט, שתיהן בשפה האנגלית, התקיימו במקיף ה' דרכא באשקלון, במטרה לקדם את השיח בשפה האנגלית. בתחרות זכו שתי מנצחות מכל שכבת גיל, והן תייצגנה את בית הספר בתחרות הנאומים הארצית של מועדון רוטרי

פורסם בתאריך: 24.3.23 13:37

     

שתי תחרויות מאתגרות במיוחד התקיימו לפני מספר ימים במקיף ה' דרכא באשקלון: תחרות הנאום המשכנע, ותחרות דיבייט – כששתיהן מנוהלות בשפה האנגלית בלבד.

בקטגוריית חטיבת ביניים ניצחה שיראל ברגינסקי תלמידת כיתה ט', שדיברה על חשיבה חיובית. בקטגוריית חטיבה עליונה ניצחה לירון בקר, תלמידת כיתה י', שדיברה על הצלת כדור הארץ. שתי המנצחות תייצגנה את בית הספר בתחרות הנאומים הארצית של מועדון רוטרי.

המתחרים של מקיף דרכא

המתחרים של מקיף דרכא

בתחרות השנייה – תחרות הדיבייט, שהתקיימה בין שתי נבחרות מכיתה י' בנושא 'הגבלת גיל המשתמשים ברשתות החברתיות'. הקבוצה המנצחת, שכללה את בן מרכוס, אבלין ברנוב וסוליקו דברשוילי, תייצג את בית הספר בתחרות הדיבייט העירונית שתתקיים בחודש מאי. רכזת מגמת דיפלומטיה, איריס לייף, האמונה על האירוע, הגייתו והוצאתו מהכוח אל הפועל הסבירה: ״דיבור בציבור באנגלית הוא אחד הכישורים המשמעותיים והמאתגרים ביותר. זוהי זכות גדולה לראות את האושר בעיני התלמידים כשהם משיגים את המטרה החשובה הזו".


התלמיד בן מרכוס, מהקבוצה המנצחת שיתף: ״התחרות הייתה חשובה מאוד ומהנה. התרגשתי ברגעים שקדמו לתחרות, האווירה הייתה רגועה ונעימה, דבר שסייע לי לשמור על רוגע. שמחתי שהקבוצה שלי ואני הגענו להישג חשוב זה. נהניתי מאוד לקחת חלק באירוע זה, ואף לראות את העמיתים שלי מציגים ומדברים כל כך יפה. השופטים היו תומכים וחייכניים וגרמו לי להרגיש בנוח".

המתחרים של מקיף דרכא

המתחרים של מקיף דרכא

בתום התחרות התלמידה שיראל ברגינסקי אמרה: ״קשה לתאר במילים עד כמה אני מאושרת שזכיתי להזדמנות להשתתף בתחרות, ואף לזכות בה. זה היה מאוד חווייתי ומרחיב אופקים ובאופן אישי מאוד נהנתי. כאשר התלמידים נתבקשו לתאר את החוויה תיארה התלמידה בקר לירון: ״השתתפנו היום בתחרות הנאומים לראשונה, זו הייתה חוויה מרגשת עבורנו. הגענו כולנו נרגשים ומעט לחוצים. כל אחד חיכה לתורו בחשש, אך כשעלינו לדבר, הכל התפוגג בין רגע כל אחד ואחת בחרו נושא שקרוב לליבם. אני חושבת שנאום זו דרך מעולה לגעת בליבם של אנשים רבים ולשנות את פני החברה".

צוות מקיף דרכא בתחרות

צוות מקיף דרכא בתחרות

מנהלת בית הספר, הגב' דליה רחמים, שיבחה את התלמידים: "דיאלוג יוצר הוא הרוח המפעמת בבית החינוך שלנו, וקידום השפה הדבורה הוא יעד משמעותי בדרך להשגת מטרה זו. עלו והצליחו!"


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר