תכירו את פיסטוק. הפינצ'ר ששורד נגד כל הסיכויים
תכירו את פיסטוק. הפינצ'ר ששורד נגד כל הסיכויים

"פיסטוק נגע לי ללב": נמצא בית חם לכלב שנפצע קשה על ידי רכבת באשקלון

בלי רגל אחת ובלי שלוש אצבעות ברגל שנייה, פיסטוק - הפינצ'ר שנדרס על ידי רכבת, הגיע לענבל לוור שמשמשת לו משפחת אומנה והחליטה לאמץ אותו: "יש לי המון הערכה למה שעושים בשירות הווטרינרי באשקלון, הם הצילו אותו"

פורסם בתאריך: 22.3.23 09:59

     

זה סיפור מרגש על כלב פינצ'ר שנותר לאחר תאונה ללא רגל אחת, וללא שלוש אצבעות ברגל השניה, ועל אישה טובה שנתנה לו בית חם, והחליטה לאמץ אותו לחייה.

לפני כחודש וחצי התקבלה בשעות הלילה המאוחרות פנייה בהולה מתחנת הרכבת באשקלון, לאחר שנהג רכבת ופקחים זיהו על המסילה כלב מגזע פינצ'ר שמדמם ונראה במצב קשה מאוד, לאחר שנפצע מפגיעת רכבת. למקום הוזעק הפקח הווטרינרי, ידין אטיאס, שסרק את השבב על צווארו וגילה שלכלב החמוד קוראים פיסטוק, והוא כבן 12.

בהתייעצות עם מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר מיכאל שפירו, נסע הפקח בבהילות לבית החולים הווטרינרי בבית דגן. פיסטוק עבר ניתוח מורכב שבמהלכו נאלצו הרופאים לבצע לקטוע את רגלו הימינית ולבצע ניתוח מורכב באצבעות רגל שמאל.

פיסטוק עבר תהליך התאוששות מורכב ובליווי המקצועי החם של צוות המחלקה לבעלי חיים האיסופיים בבית דגן הועבר להמשך שיקום בבית "אומנה" של עמותת SOS חיות. את פיסטוק קיבלה ענבל לוור מהרצליה, המתנדבת בעמותת SOS ושימשה עד כה כמשפחת אומנה למאות כלבים, שהחליטה שפיסטוק, נשאר אצלה. היא נתנה בית חם לפיסטוק.

"פיסטוק נגע לי ללב", סיפרה ענבל, "הוא שרד תאונה קשה ועבר שיקום מורכב עם כאבי תופת. אומנם הדירה שלי קטנה ויש לי עוד שני כלבים, אבל הוא מדהים ונוח וכבר חלק מהבית. אני מתכוונת לבקש לאמץ אותו". ענבל מספרת כי כלבים כמו פיסטוק מתקשים למצוא בית מאמץ "אנשים בדרך כלל רוצים כלב יותר מושלם, ופיסטוק בלי רגל ובלי שלוש אצבעות ברגל השנייה והוא מבוגר יחסית, אבל בעיניי הוא מושלם".

ענבל ופיסטוק

ענבל ופיסטוק

ענבל לוור סיפרה על שיתוף הפעולה הפורה עם מנהל השירות הווטרינרי העירוני בעיר, מיכאל שפירו, "יש לי המון הערכה למה שעושים בשירות הווטרינרי באשקלון, הם הצילו אותו".

השירות הווטרינרי העירוני מעניק טיפול רפואי למאות בעלי החיים פצועים וחולים בשנה במרפאה העירונית ונמצא בקשר שוטף עם מרפאת "תנו לחיות לחיות" באשקלון ועם בית החולים הווטרינרי בבית דגן במקרים רפואיים מורכבים. רק בשנה האחרונה אומצו מעל 200 כלבים מהכלבייה העירונית. חלקם הגיעו לאמץ בכלבייה וחלקם בימי אימוץ של עמותת sos, כמו במקרה זה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר