בית הספר היסודי בעיר היין. צילום: סיון מטודי
בית הספר היסודי בעיר היין. צילום: סיון מטודי

"בשורה משמעותית": בית הספר בשכונת עיר היין יפתח בשנה הבאה עד לכיתה ה'

בית הספר היסודי בשכונת עיר היין באשקלון יפתח בשנה הבאה עד לכיתה ה', מוקדם מהמתוכנן. מעוניינים לרשום את ילדיכם לבית הספר החדש לשנת הלימודים הבאה? הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 15.3.23 16:50

     

בשורה לתושבי עיר היין: ראש העיר, תומר גלאם, בישר כי לאחר מאמצים רבים מול משרד החינוך, הוחלט לפתוח את בית הספר היסודי בשכונה החדשה עד לכיתה ה', מוקדם מהמתוכנן.

בית הספר היסודי בעיר היין נפתח בשנה שעברה והוא מכיל 24 כיתות לימוד רחבות ידיים, חדשניות ומתקדמות. כמו כן לבית הספר חצר גדולה לפעילות ואירועים בית ספריים. השנה לומדים בו תלמידי כיתות א'.

המשך בניית בית הספר בעיר היין מושלמת בימים אלו על ידי אגף פרויקטים תשתיות ותחבורה. שטחו הבנוי יעמוד על כ-11,400 מטרים. העבודות להקמתו יכללו גם את פיתוח מגרשי הספורט, פיתוח סביבת בית הספר ומגרשי החניה.

סיור בבית הספר בשכונת עיר היין. צילום: סיון מטודי

סיור בבית הספר בשכונת עיר היין. צילום: סיון מטודי

"אנחנו נערכים לקליטת אלפי משפחות בשכונת עיר היין ואין שום סיבה שהתושבים יאלצו להסיע את ילדיהם לשכונה אחרת", אמר ראש העיר, תומר גלאם. "אני מודה למנהל המחוז במשרד החינוך רם זהבי ולראש מינהל החינוך בעירייה, יובל זוזט, שקידמו את הנושא. כעת אנחנו משקיעים מאמץ דומה גם לגבי התיכון כאשר השאיפה היא לפתוח שלוש שכבות לימוד. עיריית אשקלון תמשיך לעמוד לצד תושבי השכונה ולהקל בקליטתם".

ראש מינהל חינוך יובל זוזט הוסיף: ״אנו בוחנים אפשרות לפתוח שכבות נוספות גם בבית הספר התיכון שעתיד בע"ה להיפתח בפתיחת שנת הלימודים הקרובה. נמשיך להיות קשובים לצרכי תושבי השכונה בכל הקשור למערכת החינוך. אני מבקש להודות לראש העיר על הפעילות המאומצת לקידום הנושא ולמנהל המחוז על שיתוף הפעולה ההדוק לטובת תושבי השכונה היקרים״.

בית הספר בשכונת עיר היין. צילום: סיון מטודי

בית הספר בשכונת עיר היין. צילום: סיון מטודי

אם אתם הורים לילדים עד כיתה ה׳ בשכונת עיר היין, או עוברים לשכונה החדשה, נציגי מחלקת רישום במינהל חינוך ישמחו להעניק לכם שירות, ולרשום את ילדיכם לשכבה המתאימה במספר 08-6792339.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר