מוסרים צעצועים, רהיטים וחפצים שונים? פרסמו באתר העירייה
מוסרים צעצועים, רהיטים וחפצים שונים? פרסמו באתר העירייה

מעודדים קיימות לקראת פסח: פריטים למסירה יפורסמו באתר עיריית אשקלון

בעיריית אשקלון החליטו לצאת במיזם 'מוסרים באהבה' לקראת חג הפסח, במסגרתו תושבים המעוניינים למסור פריטים ללא שימוש, יוכלו לפרסמם באתר העירייה, ותושבים המעוניינים בפריטים אלו יוכלו לעקוב באתר העירייה וליצור קשר עם המוסר

פורסם בתאריך: 15.3.23 15:48

     

עיריית אשקלון יוצאת במבצע 'מוסרים באהבה' לקראת חג הפסח, במסגרתו, תושבים המעוניינים למסור צעצועים, רהיטים וחפצים שונים, יוכלו לפרסם את המוצרים באתר העירייה. המעוניינים בפריטים אלו, יוכלו לצפות בהם וליצור קשר עם המוסרים. המיזם הוקם לאחר שתושבים רבים פנו למוקד העירייה בבקשה למסירת פריטים שונים, והעירייה ראתה בכך הזדמנות לעידוד קיימות ולסייע לתושבים שידם אינה משגת ויכולים ליהנות מפרטי ריהוט במצב טוב.

"אני מברך על המיזם", אמר ראש העיר, תומר גלאם. "אשקלון תמיד הייתה בית חם לערבות הדדית. אני מכיר תושבים רבים שרואים בזה דרך לנתינה לקהילה, לאפשר למשפחות צעירות או כל אחד שידו אינה משגת, ליהנות מפריטים במצב מצוין. יש כאן מסר נפלא שאנחנו בהחלט מעודדים. מעבר לזה, אנחנו גם חיים בעידן של קיימות שבו פריטים שהם במצב טוב וחדש יחסית, יכולים בהחלט לשמש את האחר, ולשמח אותו. חג שמח לתושבי העיר".

אתר העירייה יפרסם מוצרים למסירה

אתר העירייה יפרסם מוצרים למסירה

תושבים המעוניינים למסור דבר מה, ימלאו טופס קצר ופשוט בקישור המצורף >> https://did.li/lLSNf והפרטים יעלו לאתר. תושבים יוכלו לעקוב אחרי הפריטים המוצעים למסירה וליצור קשר עם המוסר. יש לציין כי העירייה אינה צד בהליך ומשמשת כפלטפורמה בלבד עבור התושבים. הנתונים ישמרו באתר עד שבוע לאחר פסח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר