תעודות הוקרה לחברי המשלחת לטורקיה. צילום: סיון מטודי
תעודות הוקרה לחברי המשלחת לטורקיה. צילום: סיון מטודי

"גאווה לעיר אשקלון": מתנדבי המשלחת מטורקיה קיבלו תעודות הוקרה

חברי המשלחת שטסה לסיוע בטורקיה לאחר אסון רעידת האדמה שפקד את המדינה, קיבלו תעודת הוקרה מרוה"ע תומר גלאם, על פעילותם ותרומתם. רוה"ע: "הצלחתם לתרום ולהציל חיים"

פורסם בתאריך: 27.2.23 22:51

     

חברי המשלחת שטסה לסיוע בטורקיה לאחר אסון רעידת האדמה שאירע בתחילת החודש: מפקד המשלחת – אריה בלומנפלד, מתנדב ביחידת החילוץ בעירייה, יוסי אפשטיין- מתנדב ביחידת מגן, רן מלכה – מתנדב ביחידת 360 יחידת הסיוע הלאומי, ומנשה יחזקאל, קיבלו תעודת הוקרה על פעילותם ותרומתם מראש עיריית אשקלון תומר גלאם. בפגישה נכחו גם ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין וסגנית ראש העיר, מיריי אלטיט.

"בשמי ובשם תושבי אשקלון, אנו גאים בכם על הנכונות, ההירתמות והסיוע שלכם לעם הטורקי לאחר האסון הנוראי שפקד אותם", אמר להם גלאם. "הלכה למעשה, לקחתם את הניסיון הנרכש שלנו לאור המציאות הביטחונית המורכבת באשקלון והבאתם אותו לידי ביטוי בטורקיה. אני יודע כי זה לא פשוט להיחשף למימדי ההרס הרב וכמות המוקדים ברחבי המדינה, ובכל זאת, חברתם לפיקוד העורף וסייעתם בכל מה שניתן והצלחתם לתרום ולהציל חיים. אני שמח כי שבתם הביתה בריאים ושלמים ומודה לכם על גבורתכם ועל הגאווה הגדולה שהסבתם לנו. יישר כוח, שתמיד נזכה להיות בצד המסייע והמעניק".

חברי המשלחת מאשקלון באזור ההרס

חברי המשלחת מאשקלון באזור ההרס

גם ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין בירכה את חברי המשלחת והודתה להם: "חבר נבחן בעת צרה. גאה מאוד בתושבי אשקלון שנרתמו לעזרתם של העם הטורקי בחילוץ ופינוי הנפגעים מרעידת האדמה. אתם מלח הארץ והשראה לכל התושבים".

חברי המשלחת מאשקלון באזור ההרס

חברי המשלחת מאשקלון באזור ההרס

סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט הוסיפה: ״משלחת המתנדבים של אשקלון שבה הביתה לאחר שהעניקו סיוע לתושבות ותושבי טורקיה בעקבות האסון הנוראי שפקד אותם. המשלחת שלנו הוכיחה פעם נוספת כי הערבות ההדדית של עם ישראל ובפרט תושבות ותושבי אשקלון יקרה מפז. יישר כוח למתנדבי המשלחת אשר לא היססו ופעלו בהתאם לצו המצפון בשעה קשה עבור מדינתנו השכנה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר